کد خبر : 1791205 | 19 آبان 1400 ساعت 09:45 | 17K بازدید | 8 دیدگاه

به بهانه نبود طارمی؛ آیا تیم ملی تغییر سیستم می دهد؟

تیم ملی در حالی مهیای بازی با لبنان می شود که مهدی طارمی را در اختیار ندارد. حال این سوال پیش می آید آیا سرمربی تیم ملی به این خاطر تغییر شیوه خواهد داد.

به بهانه نبود طارمی؛ آیا تیم ملی تغییر سیستم می دهد؟ 

به گزارش "ورزش سه"، برخی پیش بینی کرده اند اسکوچیچ به خاطر عدم حضور مهدی طارمی برای دیدار با لبنان تغییر شیوه خواهد داد و تیم ملی را با یک مهاجم و باشیوه 1-3-2-4 یا 3-3-4 به میدان خواهد فرستاد. به خصوص که سردار آزمون در خط حمله تیم ملی نشان داد با مهدی طارمی از همه هماهنگ تر است. اما اسکوچیچ چه در تیم ملی و چه در تیم های باشگاهی نشان داده به بازی با یک مهاجم در راس خیلی میانه خوبی ندارد و بیشتر از آنکه به دفاع فکر کند به حمله فکر می کند. کارنامه او در تیم ملی هم همین را نشان می دهد. 10 برد در 11 مسابقه. 

 

نکته دیگری که موجب می شود به این نتیجه برسیم که احتمال بازی تیم ملی با یک مهاجم در برابر لبنان کم است حضور 4 مهاجم با کیفیت به جز سردار آزمون در اردوی تیم ملی است که هر یک می توانند زوج خوبی برای مهاجم تیم زنیت باشند. مهاجمانی که در تیم های باشگاهی خود در فصل اخیر هم روزهای خوبی را پشت سر گذاشتند. کریم انصاری فرد – کاوه رضایی – مهدی قایدی – الهیار صیادمنش. 

 

اسکوچیچ کاملا مخالف است در برابر لبنان تیم ملی در منطقه یک سوم دفاعی تجمع کند و بعد از توپ گیری برای رسیدن به گل حملات سریع را برنامه ریزی و در نهایت با یک مهاجم در راس بازی کند.  بهترین دفاع حمله است یکی از ایده های اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران است که امیدوار است در شهر صیدا و در بازی با لبنان هم جواب دهد. 

 

مصاف ایران – لبنان 20 لبنان در شهر صیدا و بدون حضور تماشاگر برگزار می شود. بعد از این بازی تیم ملی با امان می رود تا 25 آبان با سوریه بازی کند. کسب 6 امتیاز از این دو دیدار ایران را در صدر جدول گروه A نگه خواهد داشت و حتی ممکن است شانس صعود ایران به جام جهانی را مسجل کند.

دیدگاه‌ها