کد خبر : 1791244 | 19 آبان 1400 ساعت 12:18 | 4.5K بازدید | 1 دیدگاه

بنتو: بدون هیچ توجیهی برای بازی امارات آماده می‌شویم

پائولو بنتو، سرمربی کره جنوبی، معتقد است که این تیم بدون هیچ توجیهی برای بازی برابر امارات آماده شده است.

بنتو: بدون هیچ توجیهی برای بازی امارات آماده می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال کره جنوبی در پنجمین دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف امارات خواهد رفت که در حال حاضر با سه تساوی و یک شکست در رده چهارم جدول رده‌بندی گروه آ جای دارد.
شاگردان بنتو در حال حاضر با هشت امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارند اما انتقادهایی از عملکرد این تیم در رسانه‌های کره‌ای مطرح شده است. 


این تیم در حالی برای بازی برابر امارات آماده شده که هوانگ اوی جو، مهاجم بوردو، به همراه کیم یونگ کون، مدافع میانی گامبا اوزاکا، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم در این دیدار نیستند. 


از سوی دیگر سون هیونگ مین از تاتنهام و کیم مین جائه از فنرباغچه نیز شب پیش از بازی به اردوی این تیم اضافه خواهند شد چون باید در تیم‌های باشگاهی خود به میدان می‌رفتند. این یعنی بنتو تنها صبح روز بازی تمامی 25 بازیکن دعوت شده به اردو را در اختیار دارد. 


این مربی پرتغالی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:« این که بخواهی در یک جلسه تمرین همه چیز را آماده کنی کار ساده‌ی نیست. اما من تمام تلاشم را کردم تا با توجه به شرایطی که وجود دارد، استراتژی تیم را به خوبی پیش ببرم. من بدون هیچ توجیهی برای دیدار برابر امارات آماده شده‌ام.»


او در ادامه اضافه کرد:« تکنیک هوانگ بسیار خوب است اما در عین حال نقش بسیار مهمی را نیز در دفاع ایفا می‌کند. اما من هنوز تصمیم نگرفتم که از چه بازیکنی به جای او در ترکیب استفاده کنم.»


کیم گون هی بازیکنی است که برای اولین بار به اردوی تیم ملی دعوت شده و گزینه اصلی برای جانشینی هوانگ اوی جو به حساب می‌آید و بنتو مدعی شده که به او کمک خواهد کرد تا در ترکیب تیم ملی جا بیفتد. او اظهار داشت:« کیم گون هی تکنیک خوبی دارد و به خوبی در محوطه جریمه حرکت می‌کند. اما درک تمامی موارد مورد نیاز تیم ملی در یک جلسه تمرین دشوار است.»

دیدگاه‌ها