کد خبر : 1791247 | 19 آبان 1400 ساعت 12:29 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالی کره ای ها از مصدومیت ستاره امارات

کره ای ها از مصدومیت فابیو دی لیما مهاجم برزیلی الاصل امارات و غیبت او در دیدار فردا ابراز رضایت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه فردا دور پنجم از مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی 2022 قطر آغاز می شود، خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی نوشت که فابیو دی لیما مهاجم ملی پوش اماراتی پس از مصدومیت همسترینگ به خانه بازگشت و در نبرد با کره جنوبی غایب است.

 

فدراسیون فوتبال امارات امروز اعلام کرد که فابیو دی لیما به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ از لیست تیم ملی خارج شده است. به گزارش فدراسیون فوتبال امارات، روز قبل و در بیمارستانی در گویانگ تشخیص داده شد که لیما دچار آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ شده است. 

 

او بلافاصله به امارات بازخواهد گشت در تحت نظر کادرپزشکی تیم باشگاهی اش یعنی الوصل مداوا شود. در نتیجه این بازیکن نمی توانند در دو دیدار برابر کره جنوبی و لبنان و از دورهای پنجم و ششم مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی حضور داشته باشد.

 

1662991

 

یونهاپ در ادامه نوشته است: جدایی لیما از ترکیب امارات، برای تیم ملی کره به رهبری پائولو بنتو، یک موهبت است. اماراتی ها با 3 تساوی و 1 باخت به دلیل بی ثباتی دفاعی با 3 امتیاز در رده چهارم قرار دارند اما تیم هجومی آنها در سطح بالایی ارزیابی می شود.

 

لیما به همراه کایو برزیلی، نقش پشتیبان علی مبخوت مهاجم بومی امارات را بازی می کنند. لیما که گلزن خوبی هم هست، از فوریه سال گذشته که به امارات پیوسته است، در 15 بازی 6 گل به ثمر رسانده است. در بین بازیکنان فعلی تیم ملی امارات، او در رتبه چهارم برترین گلزنان تمام دوران فوتبال امارات قرار دارد.

دیدگاه‌ها