کد خبر : 1791248 | 19 آبان 1400 ساعت 12:40 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیم بهتری نسبت به سال قبل داریم؛

احمدی: با برد مقابل پرسپولیس و فولاد مغرور نشدیم

هافبک آلومینیوم امیدوار است روند خوبی که طی چهار هفته اخیر داشته‌اند را تا پایان فصل ادامه دهند.

احمدی: با برد مقابل پرسپولیس و فولاد مغرور نشدیم

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی احمدی درباره دیدار اخیر آلومینیوم مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: بعد از دو بردی که داشتیم، نمی‌خواستیم غافلگیر شویم و کاملا با برنامه وارد زمین شویم و از طرف دیگر می‌دانستیم مس رفسنجان نمی‌خواهد مثل دو بازی قبلی خود بازنده باشد و در خانه برای سه امتیاز تلاش می‌کند، اما تمام بچه‌های ما با غیرت کار کردند و نکاتی که سرمربی تیم گفته بود را انجام دادند تا در زمین حریف امتیاز بگیریم.

 

او درباره کسب هشت امتیاز در چهار مسابقه عنوان کرد: با اینکه تمرینات ما دیرتر از سایر تیم‌ها آغاز شد، اما آماده‌سازی خوبی داشتیم و با برنامه وارد بازی‌ها شدیم. همین که در چهار بازی شکست نخوردیم، نشان دهنده شخصیت بالای تیم ماست و خدا را شکر در دو بازی خارج از خانه امتیاز گرفتیم و در اراک هم دو برد مهم داشتیم.

 

1662992

 

هافبک آلومینیوم با بیان اینکه تیم بهتری نسبت به سال قبل داریم، ابراز کرد: معمولا تیم‌ها یک بازی پس از دیدار با پرسپولیس دچار یک اُفت محسوس می‌شوند، اما با نکاتی که آقای خطیبی گفتند و تمریناتی که انجام دادیم، توانستیم شکل تیمی و روحیه بالای خودمان را حفظ کنیم. خوشبختانه بعد از دو برد مقابل فولاد و پرسپولیس مغرور نشدیم و برابر مس هم نمایش بهتری از آنها ارائه کردیم و در گلزنی بدشانس بودیم.

 

احمدی درباره اینکه آلومینیوم با این روند جزو مدعیان کسب سهمیه آسیایی خواهد بود، ابراز کرد: تیم ما دومین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند و نباید از حالا که چهار هفته گذشته صحبت از رتبه تیم کنیم. تماشاگران ما که همیشه پشتیبان تیم بوده‌اند، دوست دارند ما نتیجه بگیریم و واقعا هم تک‌تک بچه‌ها با جان و دل برای خوشحالی آنها تلاش می‌کنیم، اما نباید احساسی فکر کنیم؛ باید بازی به بازی پیش برویم تا به هدفی که داریم، برسیم.

دیدگاه‌ها