کد خبر : 1791285 | 19 آبان 1400 ساعت 14:16 | 27.1K بازدید | 9 دیدگاه

اشتباه سرمربی امارات درباره ایران و کره‌جنوبی

برت فن مارویک سرمربی تیم ملی امارات اعلام کرد که هیچ بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن مقابل کره جنوبی ندارد.

اشتباه سرمربی امارات درباره ایران و کره‌جنوبی

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی امارات فردا ساعت 20 به وقت محلی در روز پنجم از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در مجموعه ورزشی گو یانگ مقابل کره جنوبی به میدان می‌رود؛ امارات در چهار مسابقه گذشته، 3 مساوی و یک باخت مقابل ایران به دست آورده که نتایج ضعیفی برای این مربی هلندی با سابقه نایب قهرمانی جهان محسوب می‌شود.

 

در کنفرانس خبری آنلاین این مسابقه، فن مارویک گفت: همه چیزی که برای این بازی قصد انجامش را داشتیم، انجام شده است؛ زودتر به کره آمدیم و زمان زیادی برای آماده‌سازی داشتیم و هیچ بهانه‌ای برای این مسابقه وجود ندارد. هم من و هم بازیکنانم مطمئن هستیم بازی خوبی در انتظارمان خواهد بود.

 

او درباره شرایط تیم‌های این گروه هم گفت: همانطور که از رده‌بندی فیفا مشخص است، کره قوی‌ترین حریف ماست.

 

البته در بین تیم‌های حاضر در این گروه، ایران صدرنشین آسیاست و عجیب است که فن‌مارویک چنین صحبتی را مطرح کرده است؛ در رده‎بندی فیفا، کره جنوبی در رده 35 و امارات در رده 75 قرار دارند.

 

از فن‌مارویک درباره این سوال شد که از کدام بازیکن تیم ملی کره هراس دارد، که او در پاسخ داد: من هرگز درباره یک بازیکن به خصوص صحبت نمی‌کنم، کره از نظر سازمانی تیم قدرتمندی است.

 

او با ابراز رضایت از شرایط میزبانی کره‌ای‌ها گفت: تفاوت زمانی امارات و کره 5 ساعت است اما این موضوع اخلالی در برنامه آماده‌سازی ما نداشته است؛ ما با شرایط خوبی وارد کره شدیم و هتل مناسبی داریم و زمین چمن خوبی در اختیار ما قرار گرفته است و با این وصف کاملا آماده این مسابقه هستیم.

دیدگاه‌ها