کد خبر : 1791380 | 19 آبان 1400 ساعت 21:47 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

شوچنکو: چالش مهمی پیش روی من است

آندری شوچنکو، سرمربی جدید جنوا حضور در این تیم را چالش بسیار مهمی برای خود توصیف کرد.

شوچنکو: چالش مهمی پیش روی من است

به گزارش "ورزش سه"، آندری شوچنکو بعد از چند سال حضور روی نیمکت تیم ملی اوکراین، چند ماه قبل از این تیم جدا شد و حالا اخیرا هدایت تیم ایتالیایی جنوا را به عهده گرفته است. آندری شوچنکو در اولین نشست خبری خود در این سمت حضور در فوتبال ایتالیا را چالش بزرگی خود توصیف کرده و در مورد اهداف خود در این باشگاه صحبت کرد.

 

آندری شوچنکو گفت: "این لحظه بسیار مهمی در دوران حرفه ای من به عنوان سرمربی است. جنوا باشگاه مهمی بوده و این پروژه ای برای من بااهمیت است. هدف شماره یک ما در حال حاضر حضور در سری آ در فصل آینده است. جنوا قدیمی ترین باشگاه ایتالیاست و این معنای فراوانی دارد. من امیدوارم برای مدت طولانی اینجا بمانم.

 

1663189

 

من واقعا نسبت به این پروژه متقاعد شده و معتقدم جنوا می تواند کارهای بزرگی در آینده انجام دهد. به یاد دارم هنگام حضور ماراسی انگار در مقابل 12 نفر بازی می کردیم، زیرا هواداران جنوا بسیار پرشور بودند. امیدوارم هواداران بتوانند دوباره چنین فضایی را فراهم کنند، زیرا ما به حمایت آنها نیاز داریم. تیم باید در ژانویه تقویت شود. جنوا از نظر تاریخی،همیشه یک تیم تهاجمی بوده است و ما از نظر ذهنی باید در مسیر درستی قرار بگیریم. وقتی با بازیکنان صحبت می کردم، احساس کردم آنها هم می خواهند شرایط را بهبود بخشند.

 

مدرسه فوتبال ایتالیا بسیار مهم است و کار با مربیانی مانند کارلو آنچلوتی، آلبرتو زاکرونی و چزاره مالدینی تجربه بزرگی بود. مربیگری در ایتالیا به این معناست که بتوانم بهترین تاکتیک‌ها را به چالش بکشم و این یک چالش هیجان‌انگیز برای من است.

 

اولین بازی مقابل رم تحت هدایت ژوزه مورینیو؟ من برای مورینیو احترام زیادی قائلم. حضور او دستاوردهای برای فوتبال ایتالیا به ارمغان آورده است."

دیدگاه‌ها