کد خبر : 1791388 | 19 آبان 1400 ساعت 23:07 | 47.4K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش ستاره رئال به شایعه ضدمادریدی بودن انریکه!

دنی کارواخال، مدافع باتجربه رئال مادرید شایعه ضدمادریدی بودن لوییس انریکه را رد می کند.

واکنش ستاره رئال به شایعه ضدمادریدی بودن انریکه!

به گزارش "ورزش سه"، لوییس انریکه در دوران حضور روی نیمکت تیم ملی اسپانیا تمایل چندانی به دعوت از بازیکنان اسپانیایی رئال مادرید به اردوی تیم ملی نشان نداده و برخی سابقه بازی و مربیگری او در بارسلونا را دلیل اصلی این تصمیم می دانند. دنی کارواخال که از معدود ستاره های رئال مادرید است که معمولا مورد توجه لوییس انریکه قرار دارد، این اخبار را رد کرده و تاکید کرد یک سرمربی بازیکنانی را دعوت می کند که به درد او می خورند.

 

دنی کارواخال گفت: "حالا که این موارد را شنیدم سعی می‌کنم توضیح دهم که این شایعات کاملا دور از واقعیت است. یک سرمربی سعی می‌کند بازیکنانی را به اردو دعوت کند که به او برای رسیدن به اهدافش کمک کند. حالا آن بازیکن در هر تیمی بازی کند برای سرمربی مهم نیست. این روش، فلسفه و برنامه یک سرمربی است.

 

1663196

 

من از لوییس انریکه به خاطر اینکه همیشه من را به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت کرده و به خاطر آنچه در کنفرانس مطبوعاتی امشب در مورد من گفت، تشکر می کنم. امیدوارم شرایط به همین منوال ادامه یابد.

 

دیدار مقابل یونان و احتمال نرسیدن به جام جهانی؟ آیا می توانم جام جهانی را بدون اسپانیا تصور کنم؟ در حال حاضر نه. همه بازیکنان تیم ملی اسپانیا باید سخت تلاش کنیم تا مطمئن شویم که این اتفاق رخ نمی دهد. من نمی توانم آخرین بازی پلی آفی که تیم ملی اسپانیا در آن حاضر شد را به خاطر بیاورم. بهتر است دیگر آن اتفاق را تکرار نکنیم."

دیدگاه‌ها