کد خبر : 1791437 | 20 آبان 1400 ساعت 13:52 | 8.9K بازدید | 4 دیدگاه

دریس مرتنز:

جام‌جهانی‌قطر آخرین شانس بلژیک برای قهرمانی نیست

دریس مرتنز معتقد است که جام جهانی قطر آخرین شانس بلژیک برای قهرمانی نیست و در این کشور استعداد های زیادی برای آینده وجود دارد.

جام‌جهانی‌قطر آخرین شانس بلژیک برای قهرمانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقد هستند که تیم ملی بلژیک در حال حاضر بهترین نسل خود را در اختیار دارد؛ حضور بازیکنانی نظیر تیبو کورتوا، کوین دی بروین، ادن هازارد، روملو لوکاکو و چندین ستاره دیگر باعث شده که آنها در هر تورنمنت یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی محسوب شوند اما بلژیک در سالیان اخیر نتوانسته به این مهم دست پیدا کند.

 

از طرفی این اعتقاد وجود دارد که رقابت های جام جهانی 2022 قطر آخرین شانس تیم ملی بلژیک برای قهرمانی محسوب می‌شود؛ موضوعی که با واکنش دریس مرتنز روبرو شده است.

 

 

1496455

 

 

ستاره تیم ملی بلژیک که به دلیل مصدومیت در رقابت های لیگ ملت ها غایب بود پیرامون این موضوع و همچنین درباره بازگشت به تیم ملی می گوید: "نبودن در لیگ ملت ها اتفاقی دردناک برای من محسوب می‌شد. دلم برای هم تیمی هایم و جو اینجا خیلی تنگ شده بود. ما نباید دائم این جمله را بگوییم که جام جهانی قطر آخرین فرصت برای قهرمانی بلژیک خواهد بود. ممکن است برای من اینگونه باشد و امیدوارم که این اتفاق(قهرمانی) رخ دهد اما استعدادهای زیادی در نسل بعدی بلژیک نیز حضور دارند."

 

مرتنز همچنین در واکنش به شایعاتی که پیرامون آینده اش و احتمال ترک ناپولی مطرح می‌شود نیز گفت: "هرگز نمی توانید در فوتبال بگویید هرگز اما در حال حاضر از حضور در ناپولی خیلی خوشحال هستم."

 

 

1497497

دیدگاه‌ها