کد خبر : 1791478 | 20 آبان 1400 ساعت 17:50 | 131.6K بازدید | 31 دیدگاه

شادی عجیب حاج‌صفی کار دستش داد!

احسان حاج صفی بعد از گل دوم ایران وارد زمین چمن شد و به خوشحالی پرداخت.

شادی عجیب حاج‌صفی کار دستش داد!

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج صفی باتجربه ترین بازیکنان تیم ملی ایران که اگر در زمین مسابقه باشد، بازوبند کاپیتانی را نیز بر دست می بندد، در بازی امروز مقابل لبنان به عنوان نیمکت نشین بازی را دنبال کرد. او اما با وجود نیمکت نشینی استرس زیادی در طول بازی داشت و با هر موقعیت تیم ملی از جایش بلند می شد.


حاج صفی حتی موقع گرم کردن در نیمه دوم نیز مشخص بود که چقدر استرس دارد و نگران نتیجه بازی است. در نهایت اما وقتی تیم ملی گل دوم را در ثانیه های پایانی مسابقه با لبنان به ثمر رساند، کاپیتان احسان نتوانست جلوی خودش را بگیرد و از شدت خوشحالی وارد زمین چمن شد.


در حالی که طبق مقررات ورود نیمکت نشینان به زمین بازی بدون اجازه داور ممنوع است، حاج صفی از شدت خوشحالی بعد از گل برای آنکه احمد نوراللهی را در آغوش بگیرد، به داخل زمین چمن رفت و خودش را به گلزن ایران رساند.


حاج صفی بعد از تبریک گفتن به نوراللهی و سایر بازیکنان سعی کرد سریعا زمین بازی را ترک کند اما این صحنه از چشم داور پنهان نماند و باعث شد تا این بازیکن را با کارت زرد جریمه کند.


حاج صفی نیز بدون اینکه اعتراضی بکند چون می دانست کارش مستحق کارت زرد بوده، زمین بازی را ترک کرد و به جمع نیمکت نشینان پیوست.

دیدگاه‌ها