کد خبر : 1791488 | 20 آبان 1400 ساعت 18:20 | 56.9K بازدید | 22 دیدگاه

گام بلندی به سوی جام جهانی برداشتیم؛

نوراللهی: گل لبنان غیرعادی بود

احمد نوراللهی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران-لبنان معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه" پس از پایان تقابل ایران و لبنان که در لحظات پایانی نتیجه بازی تغییر کرد و شاگردان دراگان اسکوچیچ موفق شدند کامبک بزنند و شکست یک گله را با برتری 2-1 عوض کردند، احمد نوراللهی به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

 

نوراللهی درباره بازی امروز گفت: به نظرم بازی خیلی سختی بود، به دلیل این‌که زمین مساعد فوتبال بازی کردن نبود اما بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند و ما در نیمه اول موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم که متاسفانه روی یک توپ فکر می‌کنم غیرعادی گل خوردیم اما خیلی خوب توانستیم به بازی برگردیم. با فوتبال بازی کردن و این نشان از ذهنیت بزرگ بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران دارد.

 

 

 

1663445

 

 

وی افزود: خیلی خوشحالیم که قدم بزرگی برای رسیدن به جام جهانی برداشتیم، این بازی برای ما خیلی مهم بود و خداراشکر می‌کنیم که 3 امتیاز بازی را به دست آوردیم و به صعود به جام جهانی نزدیک‌تر شدیم.

 

هافبک تیم ملی درباره زمین چمن مسابقه گفت: به نظرم زمین چمن مصنوعی که ما در آن تمرین کردیم، شرایط خوبی را نداشت و نتوانستیم تمرین خوبی را در آن انجام بدهیم؛ انتظار داشتیم امروز زمین شرایط بهتری داشته باشد اما زمین مساعد این نبود که بتوانیم روی زمین فوتبال بازی کنیم ولی بازهم خیلی خوب روی زمین توانستیم بازی کنیم و نتیجه خیلی خوبی هم گرفتیم اما شرایط زمین خوب نبود.

دیدگاه‌ها