کد خبر : 1791499 | 20 آبان 1400 ساعت 19:16 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

حذف کیه‌لینی از فهرست ایتالیا به دلیل مصدومیت

جورجو کیه‌لینی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، نمی‌تواند این تیم را در بازی برابر سوییس همراهی کند.

حذف کیه‌لینی از فهرست ایتالیا به دلیل مصدومیت

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم ایتالیا و سوییس فردا در ورزشگاه الیمپیکو رم و در چارچوب رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

با این حال، کیه‌لینی نمی‌تواند به دلیل مصدومیت از ناحیه تاندون آشیل تیم ملی کشورش را در این بازی همراهی کند.

این بازیکن باتجربه امروز به تورین برگشت تا آزمایش‌های بیشتری را انجام دهد و بر اساس اعلامیه منتشر شده از سوی باشگاه یوونتوس، دچار التهاب و تورم از ناحیه تاندون آشیل پای چپ شده است و باید به صورت روزانه تحت نظر باشد.

هنوز مشخص نیست که مدت زمان دوری کیه‌لینی از میادین چقدر خواهد بود، چرا که تاندون آشیل بسیار ظریف و حساس است و باید با استراحت درست در فاصله بین بازی‌ها از آن مراقبت کرد.

 

1663101

 

در عین حال ممکن است که تورم و التهاب این تاندون در صورتی که فشار بیش از حدی به آن بیاید تشدید شود و این کار درمان را برای این بازیکن سخت می‌کند.

ایتالیا همچنین در دو دیدارش در مرحله انتخابی جام جهانی قطر برابر سوییس و ایرلند شمالی نمی‌تواند از چیرو ایموبیله، نیکولو زانیولو و لورنزو پلگرینی به دلیل مصدومیت استفاده کند.

شاگردان روبرتو مانچینی در حال حاضر با 14 امتیاز از شش بازی در صدر جدول گروه سی قرار دارند اما سوییس نیز هم امتیاز با آنها و با تفاضل گل کمتر در رده دوم است و همین موضوع باعث شده تا دیدار این دو تیم از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

 

دیدگاه‌ها