کد خبر : 1791506 | 20 آبان 1400 ساعت 20:11 | 24.7K بازدید | 4 دیدگاه

استرالیا و عربستان برای ژاپن بازی کردند!

دو تیم بالانشین گروه B مرحله مقدماتی جام جهانی در آسیا به تساوی مقابل هم رضایت دادند تا اختلاف‌شان با سامورایی‌ها کمتر شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عربستان پس از اینکه در چهار مسابقه ابتدایی خود در مرحله انتخابی جام جهانی در قاره آسیا به برتری مقابل ویتنام، عمان، ژاپن و چین رسیده بود، امروز به مصاف استرالیا رفت که توانست روند شکست‌ناپذیری و فوق‌العاده خود را در زمین حریف ادامه بدهد.

 

سعودی‌ها در حالی که از ساعت ۱۲:۴۰ امروز در ورزشگاه وستم سیدنی به مصاف استرالیا رفتند، در نیمه اول نمایش پایاپای مقابل کانگروها ارائه دادند و در حالی که درصد مالکیت نسبتا بیشتری نسبت به میزبان خود داشتند، هیچ‌یک از دو تیم شوت در چارچوب نزدند و با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

 

 

1663472

 

 

استرالیا که در نیمه اول حملات بیشتری خلق کرده بود، در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشت، با تغییرات هجومی به دنبال گلزنی بود ولی حملات آنها و چهار شوتی که در مقابل سه ضربه سعودی‌ها به چارچوب، بی‌حاصل بود و در نهایت دو تیم صاحب یک امتیاز شدند.

 

تیم ملی استرالیا بعد از سه پیروزی پیاپی در دیدار اخیرش مقابل ژاپن شکست خورده بود و با توقف بدون گل در بازی امروز برابر عربستان ۱۰ امتیازی شد و در رده دوم جدول گروه B مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا قرار گرفت و عربستان هم با ۱۳ امتیاز صدرنشین ماند.

 

 

1663471

 

 

تیم‌های ملی عربستان و استرالیا در حالی با ۱۳ و ۱۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول مرحله گروهی ایستاده‌اند که ژاپن با برتری در بازی امروز مقابل ویتنام به امتیاز ۹ رسید و به کورس رقابت با دو مدعی این گروه اضافه شد.

دیدگاه‌ها