کد خبر : 1791513 | 20 آبان 1400 ساعت 20:30 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

نیمه اول فوتبال شادابی را انجام ندادیم؛

عزیزیان: تعویض‌ها کارمان را راه انداخت

مربی دروازه‌بان‌های فصل گذشته استقلال درباره گل عجیب دریافتی ایران معتقد است در تیم بزرگی مثل ایران نباید چنین اشتباهاتی در آن رخ بدهد.

عزیزیان: تعویض‌ها کارمان را راه انداخت 

به گزارش "ورزش سه" سعید عزیزیان پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ما درباره پیروزی تیم ملی ایران مقابل لبنان گفت: به نظر من تیم ملی نیمه اول به واسطه شرایطی که پیش آمده بود و دعوت نشدن طارمی و صحبت‌هایی که شده بود، که اصلا نباید این صحبت‌ها می‌شد چون تیم ملی بازی‌های سختی در پیش رو دارد و در نیمه اول بچه‌های تیم به لحاظ روحی-روانی در وضعیت خوبی نبودند و فوتبال جالبی نشان ندادند. در نیمه اول توپ بیشتر در اختیار ما بود اما شادابی همیشگی را بازیکنان تیم نداشتند.

 

وی افزود: کیفیت زمین کاملا معلوم بود که خوب نیست و نمی‌شود روی زمین بازی کرد اما بالاخره هم‌چنین زمینی است و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم پذیرفته و باید در آن بازی می‌کردیم؛ در نیمه اول بچه‌ها از لحاظ روحی مشکل داشتند اما نیمه دوم با تعویضی که آقای اسکوچیچ داشت و میلاد محمدی به زمین آمد و وحید امیری جلوتر بازی کرد، از سمت چپ رونده‌تر شدیم و به موازی حملات از سمت راست، حمله از چپ داشتیم تا لبنانی‌ها نتوانند بسته بازی کنند.

 

عزیزیان ادامه داد: با این سبک بازی، لبنانی‌ها گیج شدند و بچه‌ها توانستند دقایق آخر بازی را ببرند و به نظر من درصد مالکیت توپی در اختیار ایران بود، نشان می‌داد که ملی‌پوشان ایران با فکر بهتر توانستند آن‌چیزی که به آن‌ها گفته شد توانستند انجام بدهند؛ انصاری‌فرد باید زودتر به زمین می‌آمد، چرا که باتجربه است و وقتی او به زمین آمد، تیم جان تازه‌ای گرفت و توانست بازی را ببرد.

 

سعید عزیزیان درباره آمار خط دفاعی ایران و دریافت 2 گل در دو بازی گذشته توضیح داد: به هر حال فوتبال است و نمی‌شود گلی دریافت نشود و گل رد و بدل می‌شود، اما نباید اشتباهی کنیم؛ اگر حریف روی کارهای تاکتیکی به گل برسد، ایرادی ندارد چرا که گل است و آن‌ها هم کار کردند اما اگر بخواهیم روی اشتباهات خودمان گل بخوریم، تیم بزرگی مثل ایران که می‌خواهد به جام جهانی برود، باید حواسش جمع باشد و از این اشتباهات کمتر انجام بدهد چون همه ایران دوست دارند این تیم به جام جهانی برود و خوشحال شوند، در واقع خوشحالی مردم در گرو صعود به جام جهانی است.

 

عزیزیان در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: همه باید به تیم ملی کمک کنند، هر حاشیه‌ای بوده کنار بگذارند و در چند بازی باقیمانده به تیم کمک کنند تا این تیم به جام جهانی برود؛ تیم‌مان به جام جهانی برود، فوتبال‌مان بیشتر پیشرفت می‌کند و تنه بازیکنان‌مان به تنه‌ی بازیکنان بزرگ می‌خورد و الان در تیم ملی هم می‌بینید که اکثر بازیکنان‌مان لژیونر هستند و می‌توانیم بیشتر از این‌ها هم لژیونر به کشورهای دیگر بدهیم تا نشان بدهیم که ایرانی از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی بسیار بالا هستند.

دیدگاه‌ها