کد خبر : 1791516 | 20 آبان 1400 ساعت 20:37 | 42.6K بازدید | 8 دیدگاه

شاگردان برانکو سومی را تقدیم ژاپن کردند

تیم ملی عمان با کسب تساوی یک بر یک مقابل چین، رتبه سومی خود را تقدیم ژاپن کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شب پنجم دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 در گروه دوم با تساوی تیم های عربستان و استرالیا شروع شد؛ در دومین بازی این گروه ژاپن با یک گل از سد میزبان خود ویتنام گذشت تا جای عمان را در رده سوم بگیرد.

 

در آخرین بازی گروه دوم تیم های چین و عمان در ورزشگاه شارجه امارات به مصاف هم رفتند؛ عمان با دو برد و دو باخت، هفته چهارم را با 6 امتیاز و رتبه سوم به پایان رساند. چین هم با یک برد و سه باخت پای به هفته پنجم گذاشت؛ جایی که برای زنده نگه داشتن اندک شانس خود نیاز مبرمی به کسب پیروزی داشت. البته عمان هم برای بازپس گیری رتبه سومی خود از ژاپن به هر سه امتیاز بازی امروز چشم دوخته بود.

 

 

1663493

 

 

نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر تیم چین به پایان رسید؛ وو لی در دقیقه 21 تک گل این نیمه را به ثمر رساند تا چین برنده راهی رختکن شود. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در نیمه دوم برای جبران به میدان رفتند و موفق شدند در دقیقه 75 توسط امجد عبدالله دروازه حریف را باز کنند.

 

در شرایطی که کسب هر سه امتیاز بازی برای چین و عمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود اما این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا با تقسیم امتیازات، عمان با یک رده نزول، راهی دور برگشت شود.

 

 

1663492

 

 

با نتایجی که در بازی های امروز کسب شد، تیم ملی عربستان با 13 امتیاز، دور رفت مقدماتی را با صدرنشینی به پایان رساند. استرالیا با 10 امتیاز دوم شد و ژاپن با کسب دومین برد متوالی خود 9 امتیازی شده و به رده سوم صعود کرد. عمان و چین به ترتیب با 7 و 4 امتیاز در مکان های چهارم و پنجم گروه دوم قرار دارند و ویتنام بدون امتیاز، قعرنشین است.

 

1663494

دیدگاه‌ها