کد خبر : 1791535 | 20 آبان 1400 ساعت 22:43 | 116.3K بازدید | 14 دیدگاه

عراق فرصت طلایی صعود را از دست داد

دیدار تیم های عراق و سوریه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، شب پایانی بازی های رفت دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 در گروه اول با پیروزی خانگی کره جنوبی مقابل امارات همراه بود؛ در دومین بازی ایران توانست با نتیجه دو بر یک لبنان را شکست داده و صدرنشینی خود را تداوم ببخشد. سومین و آخرین بازی این گروه را امشب تیم های عراق و سوریه برگزار کردند. 

 

عراق با 3 امتیاز از 4 بازی در مکان پنجم جدول رده بندی قرار داشت و با توجه به شکست لبنان و امارات، به دنبال کسب برد در بازی امشب برای صعود به رتبه سوم بود. در سمت مقابل سوریه تک امتیازی حضور داشت؛ تیمی که در شب چهارم شکست تلخی مقابل لبنان داشت و کسب پیروزی در این دیدار تنها راه جبران آن نتیجه بود.

 

 

1663527

 

 

عراق در ورزشگاه الغرافه قطر و از ساعت 20:30 میزبان سوریه در بازی امشب بود. تقابل دو تیم در نیمه اول گلی به همراه نداشت و عراق و سوریه با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

 

در حالی که به دقایق پایانی نیمه دوم نزدیک می شدیم و به نظر می رسید که بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد عمر السومه، ستاره خط حمله تیم سوریه موفق شد در دقیقه 79 روی پاس عمر خربین دروازه عراق را باز کند. شکست در این دیدار به معنای پایان کار عراق بود و این تیم برای جبران در وقت های باقی مانده به آب و آتش زد و 7 دقیقه صاحب یک ضربه پنالتی شد؛ این پنالتی را امیر آل العماری 24 ساله به گل تبدیل کرد تا عراق از شکست گریخته و در شبی که به دنبال سه امتیاز بود، به یک امتیاز بسنده کند.

 

 

1663526

 

 

با رقم خوردن این نتیجه، عراق و سوریه فرصت صعود در گروه اول را از دست دادند تا به ترتیب با 4 و 2 امتیاز، دور رفت مسابقات را با رتبه های چهارم و ششم به پایان برساند. تیم ملی ایران با 13 امتیاز و بالاتر از کره جنوبی 11 امتیازی، صدرنشین این گروه است.

دیدگاه‌ها