کد خبر : 1791579 | 21 آبان 1400 ساعت 11:53 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب برای لیورپول؛ مصدومیت مانه جدی نیست

سادیو مانه، مهاجم لیورپول، با مصدومیت در بازی شب گذشته برابر توگو باعث نگرانی لیورپولی‌ها شد.

خبر خوب برای لیورپول؛ مصدومیت مانه جدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم سنگال و توگو روز گذشته در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در آفریقا به مصاف هم رفتند و این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

سادیو مانه روی صحنه‌ای برای در اختیار گرفتن توپ همراه با یکی از بازیکنان حریف به هوا پرید و پس از آن به نظر رسید که این بازیکن از ناحیه دنده دچار مصدومیت شده است. شدت این ناراحتی به حدی بود که این مهاجم 28 ساله در دقیقه 28 از زمین بازی بیرون رفت.

تعویض زودهنگام مانه در این بازی موجی از ناراحتی و نگرانی را در بین هواداران لیورپول و به احتمال زیاد کادر فنی این تیم ایجاد کرد.

با این حال آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی سنگال، پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران هرگونه نگرانی را رد کرده و اعلام کرد که تعویض مانه صرفا اقدامی محتاطانه بوده است.

 

1663602

 

او به خبرنگاران گفت:« بله، خروج سادیو مانه از زمین بازی توانایی ما را کم کرده و باعث تضعیف تیم شد. او بازیکن مهمی برای تیم است. ما او را برای احتیاط بیرون کشیدیم و هیچ مشکل جدی برای او به وجود نیامده است.»

این خبر بدون شک باعث خوشحالی یورگن کلوپ است که پیش از این روبرتو فیرمینو را به مدت یک ماه از دست داده بود. این بازیکن برزیلی در جریان پیروزی برابر اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و قادر به همراهی لیورپول نیست.

دیدار بعدی لیورپول برابر آرسنال در 20 نوامبر و پس از پایان وقفه دیدارهای ملی برگزار می‌شود و شاگردان کلوپ پس از آن نیز باید به مصاف پورتو، ساوتهمپتون و اورتون بروند.

دیدگاه‌ها