کد خبر : 1791594 | 21 آبان 1400 ساعت 13:30 | 47.8K بازدید | 23 دیدگاه

جیمی‌جامپ متفاوت و رسیدن به پیراهن رونالدو (عکس)

کریستیانو رونالدو، مهاجم تیم ملی پرتغال، شب گذشته موفق به گلزنی نشد اما همچنان تحسین‌های بسیاری را دریافت کرد.

جیمی‌جامپ متفاوت و رسیدن به پیراهن رونالدو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو نتوانست در بازی برابر جمهوری ایرلند در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر گلزنی کند و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

یکی از هواداران در جریان این بازی به سوی رونالدو دوید تا اسطوره محبوبش را از نزدیک ببیند. این ستاره منچستریونایتد با شگفتی به این مرد خیره شده بود که با عبور از نیروهای امنیتی به سوی او می‌دوید اما واکنشی نسبت به او نشان نداد و او هم در نهایت پیش از رسیدن به رونالدو توسط ماموران کنترل شد.

 

1663625

 

با این حال یکی دیگر از هواداران خوش شانس توانست پس از سوت پایان بازی از حلقه ماموران امنیتی عبور کند، با اسطوره ‌اش دیدار کرده و او را در آغوش بگیرد.

 

1663624

 

این دختر نوجوان اهل دوبلین به نام آدیسون ولان عضو تیم زیر 13 سال شلبورن است و به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کند. او پس از در آغوش گرفتن رونالدو از شدت خوشحالی اشک ریخت.

 

1663623

 

اما این تنها کاری نبود که این ستاره پرتغالی برای او انجام داد. رونالدو پیراهنش را نیز از تن درآورده و به این دختر هیجانزده هدیه کرد و همین رفتار باعث شد تا هواداران ایرلندی حاضر در ورزشگاه به تشویق و تحسین او بپردازند و فریادهای شادی به افتخار این بازیکن سر دهند.

 

1663622

 

هرچند این اتفاق باعث ناراحتی گاوین بازونو، دروازه‌بان جوان ایرلند، شد که توانست در برابر کریستیانو رونالدو در این بازی کلین شیت کند و یکی از بهترین شب‌های دوران فوتبالش را پشت سر بگذارد.

او دقایقی قبل از رونالدو خواسته بود که پس از بازی پیراهنش را به او بدهد و به نظر می‌رسید که به دختر نوجوانی که موفق شد این پیراهن را از این ستاره پرتغالی بگیرد حسرت می‌خورد.

دیدگاه‌ها