کد خبر : 1791638 | 21 آبان 1400 ساعت 17:53 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال ملاثانی ۰- استقلال خوزستان ۱؛

لیگ یک/ بختیاری‌زاده برنده دربی آبی‌ها

شاگردان سهراب بختیاری‌زاده موفق به کسب پیروزی مقابل استقلال ملاثانی شدند.

لیگ یک/ بختیاری‌زاده برنده دربی آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های استقلال ملاثانی و استقلال خوزستان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه تختی اهواز مقابل هم قرار گرفتند.

 

شاگردان سهراب بختیاری‌زاده در تیم استقلال خوزستان که پس از دو تساوی در شروع فصل مقابل سایپا تهران و شمس‌آذر قزوین، در دو دیدار اخیرشان برابر تیم‌های مدعی خیبر خرم‌آباد و آرمان‌گهر سیرجان شکست خورده بودند، امروز برای کسب پیروزی خارج از خانه در دربی آبی‌های خوزستان تلاش می‌کردند که در نهایت موفق به انجام این کار شدند.

 

استقلال ملاثانی که در سه هفته ابتدایی فصل شکست‌ناپذیر بود و دو مساوی و یک برد داشت، در دیدار اخیرش با سه گل مغلوب قشقایی شیراز شد و امروز هم نتوانست برابر استقلال خوزستان صاحب امتیاز شود و در یک دیدار خانگی نتیجه را واگذار کرد.

 

شاگردان بختیاری‌زاده در این دیدار انگیزه زیادی برای کسب پیروزی داشتند و موفق شدند در دقیقه ۴۷ توسط مهدی مومنی دروازه استقلال ملاثانی را باز کنند و به برتری یک بر صفر برسند.

 

تیم فوتبال استقلال خوزستان با کسب این پیروزی در امتیاز ۵ با استقلال ملاثانی برابر شد، اما بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم، یک پله بالاتر در جدول قرار گرفت و در رتبه سیزدهم ایستاد.

دیدگاه‌ها