کد خبر : 1791649 | 21 آبان 1400 ساعت 18:37 | 8.1K بازدید | 2 دیدگاه

بیل: دو ماه بازی نکردم و باید محتاط باشم

گرت بیل، مهاجم تیم ملی ولز، معتقد است که پس از مصدومیت هنوز به دوران اوج برنگشته است.

بیل: دو ماه بازی نکردم و باید محتاط باشم

به گزارش "ورزش سه"، بیل روز شنبه در جریان دیدار تیم ملی ولز برابر بلاروس در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در کاردیف در ترکیب این تیم به میدان خواهد رفت.

شرایط ولز برای صعود به جام جهانی بسیار دشوار است. آنها باید در هر دو بازی خود به پیروزی برسند و امیدوار باشند که بلژیک در هر دو بازی پیش رو یکی از آنها برابر همین تیم است شکست بخورد تا آنها بتوانند شانس صدرنشینی در این گروه را داشته باشند.

حضور بیل در اردوی تیم ملی ولز باعث عصبانیت و ناراحتی مدیران و کادر فنی رئال مادرید شد، چرا که این بازیکن از پایان ماه آگوست تا به حال در ترکیب این تیم به میدان نرفته است.

 

1640849

 

آنچلوتی پیش از این مدعی شد که دوست دارد این بازیکن دقایقی را در ترکیب تیم ملی ولز به میدان برود تا بازگشتش به شرایط مسابقه تسریع شود و سعی کرد به این شکل اوضاع را کمی آرام کند.

بیل بدون هیچ مشکلی در کار بدنسازی و سپس تمرین تیمی روی چمن حضور داشت و پس از آن در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر بلاروس حاضر شد و اعلام کرد که بدون هیچ مصدومیتی قادر به حضور در میدان است.

او به خبرنگاران گفت:« من آماده هستم. مشخصا در بهترین شرایطم که پیش از مصدومیت در آن قرار داشتم نیستم. مجبور شدم به سختی تلاش کنم تا به موقع آماده شوم و در حال حاضر در بهترین شرایطی هستم که می‌توانم. من دردو ماه گذشته از میادین و ریتم بازی دور بوده‌ام و نمی‌دانم که آیا می‌توانم 90 دقیقه کامل در زمین حاضر باشم یا خیر. باید محتاط باشم اما همیشه با تمام توان به زمین می‌روم.»

دیدگاه‌ها