کد خبر : 1791758 | 22 آبان 1400 ساعت 11:29 | 17.6K بازدید | 9 دیدگاه

رسانه لبنانی: پیروزی ارزشمندی را از دست دادیم

رسانه های لبنانی با گذشت 2 روز از شکست برابر ایران، همچنان به این بازی پرداخته و حسرت امتیازات از دست رفته را می خورند.

رسانه لبنانی: پیروزی ارزشمندی را از دست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های لبنانی همچنان در شوک شکست برابر ایران قرار دارند. وب سایت لبنانی elmaestro sport در مطالبی به شکست دو روز پیش این تیم پرداخت و نوشت: ارزشمندترین پیروزی و 3 امتیاز مرحله مقدماتی جام جهانی را از دست دادیم. پس از باخت دراماتیک در دیدار با تیم ایران که با توجه به اهمیت آن مورد توجه گسترده و بسیار زیاد اکثریت لبنانی ها قرار گرفته بود، فضایی از ناامیدی عمومی در بین همه لبنانی ها حاکم شد.

 

 قشر بزرگی که به فوتبال لبنان اهمیتی نمی دادند و هیچ وقت سوالی در رابطه با فوتبال نداشتند، اما به دلیل اینکه تیم ملی لبنان یک دیدار حساس داشت، مشتاق پیروزی هموطنان خود بودند و مسابقه را دنبال کردند که در پایان آن، ناامیدی بسیار زیادی را به همراه داشت. چرا که آنها در طول بازی و بر اثر اتفاقات رخ داده، جشن هایی را برپا کرده بودند.

 

پس از آنکه تیم ملی تا دقیقه 91 با یک گل پیش بود، در وقت های تلف شده با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا همگان از تبدیل پیروزی به شکست دلسرد و ناراحت شوند. ارزشمندترین 3 امتیاز مرحله مقدماتی جام جهانی می توانست مجموع امتیازات ما را به 8 برساند و شانس صعود به جام جهانی نیز افزایش یابد ولی هنوز کسب رتبه سوم و راهیابی به پلی آف جام جهانی در دسترس است.

 

این وب سایت در مطالب دیگری به این شکست پرداخت و نوشت: تا قبل از شروع دور پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی، هیچ کس لبنان را به عنوان یک رقیب جدی برای کسب رتبه سوم تصور نمی کرد اما ما تا اینجای کار 5 امتیاز کسب کرده ایم و احتمال پیروزی زیاد است.

دیدگاه‌ها