کد خبر : 1791767 | 22 آبان 1400 ساعت 12:07 | 13K بازدید | 10 دیدگاه

وزیر ورزش و رییس فدراسیون باید دخالت می کردند

کاظمی: این شادی را باید مقابل بزرگان انجام بدهیم

دو روز از بازی تیم ملی ایران مقابل لبنان گذشته و‌ همچنان بازتاب این مسابقه که تحت الشعاع نبود طارمی بوده، در بین اهالی فوتبال ادامه دارد.

کاظمی: این شادی را باید مقابل بزرگان انجام بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران موفق شد با گل های دقایق پایانی آزمون و نوراللهی از سد لبنان عبور کند. این دیدار بیش از همه، تحت تأثیر غیبت مهدی طارمی مهاجم تیم ملی و باشگاه پورتو بود. پس از بحث و جدل های پیش آمده میان فوق ستاره فوتبال ایران و دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات ترجیح داد تا روی نام این مهاجم بوشهری خط قرمز کشیده و او را برای دو دیدار مقابل لبنان و سوریه در اختیار نداشته باشد.

 

این مسئله سبب شد تا گفتگویی داشته باشیم با فرهاد کاظمی از مربیان کهنه کار فوتبال کشور در خصوص این بازی و ماجرای اسکوچیچ و طارمی. کاظمی در ابتدا و در خصوص موضوع پیش آمده بین اسکوچیچ ‌و طارمی چنین گفت: این مسئله تیم ملی مارا به حاشیه برده است و‌نتیجه آن از کوره در رفتن آقای اسکوچیچ بوده است چرا که در بازی که ما می دانیم از این گروه به راحتی صعود می کنیم، استرس آن چنان روی مربی ما تاثیر گذار بوده که از کوره در رفته و‌ این‌موضوع کاملا نمایان بوده است.

 

سرمربی سابق سپاهان در ادامه گفت: این حاصل فشاری بوده که ما روی تیم ملی آورده ایم‌ و‌ وظیفه ما است که به تیم آرامش بدهیم و باید قبل از این بازی از بزرگانی مانند وزیر ورزش یا رییس فدراسیون فوتبال دعوت می کردند و همه چیز را به حالت عادی برمی گرداندیم.

 

1471370

 

وی در همین مورد ادامه داد: شما اگر دقت کنید پس از گلی که ما به لبنان زدیم، تمام ایران خوشحال بودند اما بازیکنان تیم‌ملی بسیار خوشحال تر از حالت عادی بودند. در صورتی که ما این شادی را باید در جام‌جهانی با برد مقابل تیم‌ های بزرگ انجام بدهیم.

 

مربی فوتبال در مورد بازی ایران مقابل لبنان به خبرنگار ما چنین‌گفت: ما خودمان توقعمان را از تیم‌ملی پایین آوردیم یعنی خودمان تیم‌ملی را به بحران بردیم اما در مجموع نتیجه قابل قبول بوده است. به خاطر شرایط فنی راجع به بازی صحبت خاصی ندارم ولی خواهشی که دارم این است زیاد به این‌موضوع حاشیه ای نپردازیم به جایش از مشکلات سخت افزاری و امکانات لیگمان بگوییم و‌اجازه بدهیم تیم‌ملی با آرامش کار خود را انجام بدهد و آن موضوع مد نظر بزرگان فوتبال باشد که همه چی به‌خوشی‌تمام شود.

 

وی در مورد لیگ امسال نظرش را اینطور بیان کرد: کیفیت لیگ را تا اینجای کار نپسندیدم. هیچ‌تیمی تا به اینجا زیبا بازی نکرده به غیر از سپاهان که آن هم به‌جز یک بازی هنوز آن کیفیت لازم را پیدا نکرده است. توقعمان از لیگمان بالا است. دوست داریم بازی هایی با موقعیت بالا ببینیم. به هرحال مربیان کارشان را تازه شروع کرده اند و‌در ادامه این‌مشکلات برطرف می شود.

دیدگاه‌ها