کد خبر : 1791782 | 22 آبان 1400 ساعت 12:37 | 16.4K بازدید | 14 دیدگاه

اسکالونی: به خاطر بازی با برزیل به مسی استراحت دادم

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، تایید کرد که تیمش بازی سختی را برابر اروگوئه پشت سر گذاشته است.

اسکالونی: به خاطر بازی با برزیل به مسی استراحت دادم

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین شب گذشته در زمین اروگوئه به مصاف این تیم رفت و موفق شد با تک گل آنخل دی‌ماریا در دقیقه هفت بازی به پیروزی برسد.

لیونل مسی به دلیل مصدومیتی که در هفته‌های اخیر داشته و به تازگی به مرز آمادگی برگشته بود در ترکیب اصلی این تیم حضور نداشت و در دقیقه 76 به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. با این حال آرژانتین توانست سه امتیاز این بازی را از آن خود کرده و جایگاهش در رده دوم گروه را تثبیت کند.

اسکالونی پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« تغییراتی که در بازی انجام شد تصمیماتی بود که در جریان این دیدار گرفته شد. این بازی برای ما بسیار دشوار بود. گاهی باید فقط پیروز شد و ما امروز در این شرایط قرار داشتیم. مطمئنا خوب بازی نکردیم اما باز هم سه امتیاز را به دست آوردیم و در آستانه صعود قرار داریم.»

 

1663915

 

او اضافه کرد:« گاهی به دلیل سبک بازی که تیم حریف به کار گرفته نمی‌توان بازی خوبی ارائه داد و این اتفاق امروز برای ما افتاد اما توانستیم با شرایط بازی سازگار شویم. این نشانه خوب و مهمی برای تیم ما است. من به تیمم افتخار می‌کنم. هر بازیکنی از زمین بیرون رفت و هر بازیکنی وارد شد، آسیبی به روند تیم وارد نشد. شوق و اشتیاق این بازیکنان باورنکردنی است و من افتخار می‌کنم که مربی آنها هستم.»

اسکالونی که روز گذشته در واکنش به ناراحتی لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، از حق آرژانتین برای دعوت از لیونل مسی به اردوی این تیم دفاع کرده بود، درباره نیمکت‌نشینی این بازیکن گفت:« ما تصمیم گرفتیم او را در ترکیب اصلی قرار ندهیم چون در چند هفته اخیر بازی نکرده بود و ممکن بود فشار زیادی به او وارد شود. او در نیمه دوم وارد زمین شد تا در آستانه دیدار برابر برزیل بار دیگر به ریتم بازی برگردد و آماده حضور در میدان شود.»

دیدگاه‌ها