کد خبر : 1791786 | 22 آبان 1400 ساعت 13:05 | 30.7K بازدید | 14 دیدگاه

انتقاد شدید روی کین از مگوایر: رفتار او شرم‌آور است

روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، از شادی پس از گل هری مگوایر در تیم ملی انگلیس بسیار عصبانی است.

انتقاد شدید روی کین از مگوایر: رفتار او شرم‌آور است

به گزارش "ورزش سه"، مگوایر در هفته‌های اخیر عملکرد فاجعه‌باری در ترکیب منچستریونایتد داشته و ضعف او در خط دفاعی این تیم باعث شده که فشارها بیش از پیش بر اوله گونار سولسشر افزایش پیدا کند.

با این حال گرت ساوت‌گیت تصمیم گرفت این این بازیکن 28 ساله را برای دو دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر به اردوی تیم ملی انگلیس دعوت کند و او نیز جواب اعتماد این مربی را با به ثمر رساندن اولین گل تیمش در دیدار شب گذشته برابر آلبانی داد.

مگوایر از این که توانسته بود در شرایط دشوار چند هفته اخیرش گلزنی کند بسیار خوشحال بود اما شادی پس از گل او باعث عصبانیت شدید روی کین شد که به عنوان مفسر در آی تی وی حضور داشت و بین دو نیمه نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

 

1663923

 

کین گفت:« او دستانش را روی گوشش گذاشت، انگار که می‌خواهد منتقدانش را ساکت کند... این شرم‌آور است. او در چند ماه اخیر عملکرد بسیار بدی برای منچستریونایتد داشته است. او گل می‌زند و فکر می‌کند می‌تواند با این کار منتقدانش را خفه کند. این باعث تاسف است.»

یان رایت دیگر مفسری بود که در استودیوی آی تی وی حضور داشت و با تایید حرف‌های کین گفت:« نیازی به انجام این کار نبود. شاید من هم این کار را انجام می‌دادم اما واقعا نیازی به آن نیست چون هنوز سال‌های زیادی در فوتبال بر سر راه او قرار دارد. او نباید به منتقدانش اجازه دهد فکر کنند که توانسته‌اند رویش تاثیر بگذارند.»

با این حال هری مگوایر پس از پایان بازی به دفاع از شادی پس از گلش پرداخته و مدعی شده که قصد نداشت با این حرکت هیچ یک از منتقدانش را هدف قرار دهد.

 

1663922

 

او به اسکای اسپورت گفت:« ریس جیمز توپ بسیار خوبی فرستاد، ما روی این حرکت کار کرده بودیم. من توانستم توپ را با سرم به تیر دورتر بفرستم و فکر می‌کنم گل اول در این دیدارها بسیار مهم است. خوشحالی پس از گل من لیز خوردن با زانو روی زمین بود، این شاید خیلی اتفاقی و طبیعی به ذهنم رسید. گلزنی برای کشورم حس بسیار خوبی دارد. من هیچکسی را هدف قرار ندادم و کاملا طبیعی و اتفاقی خوشحالی کردم چون از زدن گل اول برای انگلیس و کسب این سه امتیاز مهم خوشحال بودم.»

ساوت‌گیت نیز پس از بازی درباره حواشی به وجود آمده گفت:« نمی‌دانم دلیل این خوشحالی چه بود. مگوایر بازیکن بسیار خوبی است. او از آن دست بازیکنانی نیست که وقتی فشار زیاد است، خودش را به مریضی بزند و پنهان شود. من احترام زیادی برای این موضوع قائل هستم.»

دیدگاه‌ها