کد خبر : 1791801 | 22 آبان 1400 ساعت 17:01 | 49.6K بازدید | 5 دیدگاه

تورگان هازارد:

برادرم در پنج دقیقه نتیجه یک بازی را عوض می‌کند

برادر ادن هازارد نگران شرایط او در رئال است و معتقد است رفتار با او منصفانه نیست.

برادرم در پنج دقیقه نتیجه یک بازی را عوض می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد روزهای سختی را در رئال پشت سر می گذارد. فصل جاری او نتوانسته بیش از 400 دقیقه برای رئال بازی کند و تحت هدایت کارلو آنچلوتی یک نیمکت نشین تمام عیار است اما در تمامی فیفا دی ها او به تیم ملی بلژیک دعوت شده و به میدان هم رفته است.

 

 

1659718

 

 

او در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا برابر فرانسه به میدان رفت و مصدوم شد و باید دید امشب برابر استونی از دور مقدماتی جام جهانی چند دقیقه در میدان خواهد بود.

در بلژیک از وضعیت هازارد در رئال بسیار ناراحتند و معتقدند رفتار کارلتو با او منصفانه نیست.

 

 

1611296

 

 

تورگان هازارد ستاره دورتموند در مورد ضعیت برادرش گفت:« در دوران فوتبالم بارها نیمکت نشین بوده ام و تنها توصیه به ادن این است که بیشتر تلاش کند تا این وضعیت را تغییر دهد. متاسفانه به او دقایق اندکی بازی می رسد و نمی تواند اینگونه ارزش هایش را اثبات کند. ادن بازیکنی است که در 5 دقیقه می تواند نتیجه یک بازی را عوض کند. در مورد جدایی یا ماندن او رئیس باشگاه و مربی تصمیم گیرنده هستند. در پست ادن الان وینیسیوس بازی می کند و در بهترین فرمش است. ضمن اینکه رئال نیز بازی هایش را برنده می شود.  شرایط فعلی او نگران کننده است.»

 

 

1652788

 

 

روبرتو مارتینز سر مربی بلژیک هم گفت:« ادن اینجاست چون یک بازیکن بزرگ است و کاپیتان ما محسوب می شود. او بازیکنی در کلاس جهانی است ولی حضور 90 دقیقه ای او در دو بازی پیش رو کمی بعید است چون در رئال از او استفاده نمی شود و به دور از فرم همیشگی اش قرار دارد. در مورد او باید قدم به قدم پیش رفت. به داشتن ادن در تیمم افتخار می کنم و می دانم چقدر با انگیزه است.»

 

دیدگاه‌ها