کد خبر : 1791808 | 22 آبان 1400 ساعت 14:49 | 99.7K بازدید | 17 دیدگاه

همراه با پرواز ملی پوشان از بیروت تا امان

آسوده بخواب سردار، عابدز بیدار است! (عکس)

تیم ملی ایران روز گذشته بیروت را به مقصد امان ترک کرد تا با استقرار در این شهر خود را آماده بازی با سوریه کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران روز پنج شنبه در یک بازی سخت و پر فراز و نشیب موفق شد میزبان خود لبنان را شکست داده و صدرنشینی اش در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 را تثبیت کند. تیم ملی روز گذشته (جمعه) بیروت را به مقصد امان ترک کرد؛ این تیم روز سه شنبه با سوریه بازی خواهد کرد. در این گزارش با ملی پوشان در پرواز بیروت – امان همراه می شویم:

 

اعضای تیم ملی ساعت ١١ صبح روز جمعه بیروت را به مقصد امان ترک کردند و یک ساعت و بیست و پنج دقیقه پرواز به طول انجامید. پس از ورود به فرودگاه تشریفات قانونی انجام شد و پس از آن راهی هتل شدند.

 

 

1663958

در پرواز نه چندان طولانی از بیروت به امان تعداد زیادی از ملی پوشان مثل خیلی از ماها سر به گوشی بودند و تا نشستن هواپیما سر خود را با تلفن همراه خود گرم کردند؛ اتفاقی که این روزها دیگر خیلی عادی شده است. از گوشی به دست هایی که کاملا گرم کار بودند می توانیم به شجاع خلیل زاده اشاره کنیم که از فضای بزرگی که در اختیارش قرار گرفته بود نهایت استفاده را کرده و به حالت کاملا ریلکس و درازکش تا نشستن پرواز دست به گوشی بود. احمد نوراللهی، سروش رفیعی و مهدی ترابی از دیگر گوشی به دست های این پرواز بودند.

 

 

1663959

 

1663961

 

1663960

 

سامان قدوس و اللهیار متفاوت تر از بقیه، یکی مستند ورزشی تماشا و دیگری در تبلت خود گیم بازی می کرد. سامان که کنار امیر عابدزاده نشسته بود، گرم در تماشای مستندی بود که به عوامل بحران اقتصادی باشگاه میلان اختصاص داشت؛ اللهیار هم خیلی شیک و مثل گیمرهای حرفه ای، غرق در بازی بود تا این گونه زمان رسیدن تا مقصد را سپری کند.

 

1663962

 

1663963

 

 

تعدادی از ملی پوشان هم ترجیح داده بودند تا نشستن هواپیما، بخوابند! سردار آزمون و مهدی قایدی که معمولا جزو پر انرژی ترین اعضای تیم ملی هستند و معمولا با شیطنت های خود جو را عوض می کنند، مطابق تصویری که مشاهده می کنید، با آرامشی خاص، غرق در خواب بودند؛ درست مثل بچه های شیطانی که بعد از یک صبح تا شبِ پر جنب و جوش، در رختخوابشان بدون توجه به سر و صدای خانه، آرم گرفته اند!

 

1663965

 

تعدادی از ملی پوشان هم نه گوشی به دست داشتند، نه گیم بازی می کردند و نه خوابیده بودند؛ امیر عابدزاده یکی از آنها بود که با عینک خاص و هدفونی که به گوش داشت، مثل پدرش خاص تر از بقیه نشان می داد؛ او با نوشیدنی گرم و کاکائو سعی داشت از مسیر کوتاه پرواز لذت ببرد؛ مجید حسینی هم با طرز نشستن بانمک خود که یادآور دهه شصت و هفتاد بود، روبروی مهدی ترابی که هم با گوشی کار می کرد و هم حواسش به او بود، در حال اختلاط با این بازیکن بود.

 

1663964

 

1663966

 

بعد از اینکه پرواز به زمین نشست، اعضای تیم ملی راهی سالن فرودگاه شدند تا پس از انجام مقدمات لازم راهی هتل شوند. در این میان بازهم سوژه های جالبی را شاهد بودیم؛ البته این بار خبری از چمدان های بزرگی که به دست ملی پوشان حمل می شود نبود. این بار کنعانی در جبران آن روز که عکس هایش هم کلی سر و صدا کرد، مثل تصویری که می بینید روی یکی از چرخ های حمل چمدان که توسط یکی از اعضای کادر تیم ملی هدایت می شد، مسیر را شوخی و خنده سپری کرد.


شاگردان اسکوچیچ پس از خروج از فرودگاه، مسیری را تا هتل طی کرده و با عبور از خیابان های شهر امان خود را به محل اقامت خود رساندند؛ جایی که شرایط به نظر می رسد بهتر از شرایط موجود در بیروت باشد.

 

دیدگاه‌ها