کد خبر : 1791812 | 22 آبان 1400 ساعت 15:10 | 28.8K بازدید | 11 دیدگاه

خشم چینی‌ها؛ ملیت مربی چین عوض شد!

مردم چین پس از تساوی اخیر مقابل عمان به قدری عصبانی بودند که خواهان اخراج لی تیه از هدایت تیم ملی کشورشان شدند. ملیت او را نیز در ویکی پدیا تغییر داده اند.

خشم چینی‌ها؛ ملیت مربی چین عوض شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی چین شرایط خوبی در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2022 ندارد و در گروهی که عربستان، استرالیا و ژاپن رتبه های اول تا سوم را در اختیار دارند، با کسب تنها 4 امتیاز از 5 بازی دور رفت، در رده چهارم قرار دارد. عمان با 7 امتیاز در رتبه چهارم جای گرفته و شرایط بهتری نسبت به چین دارد.

وضعیت به گونه ای است که بعید به نظر می رسد چین بتواند حتی به رتبه سوم و بازی های پلی آف برسد. دیدار این هفته برابر عمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود.دیداری که با میزبانی چین برگزار شد و با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

 

 

1663974

 

 

لی وو در دقیقه 20 چین را پیش انداخت ول تیم تحت هدایت برانکو در دقیقه 75 به گل تساوی رسید تا باعث ناامیدی مردم چین شود. لی تیه مربی تیم ملی چین با سابقه بازی در تیم های اورتون و شفیلد ونزدی از سال 2019 هدایت این تیم را برعهده دارد و خیلی ها خوشبین بودند او بالاخره بتواند پس از 20 سال چین را به جام جهانی برساند ولی امیدها رنگ باخته اند.

پس از تساوی برابر عمان خشم چینی ها به اندازه ای بود که ملیت لی تیه را در ویکی پدیای چینی به عمانی تغییر دادند تا به این ترتیب کنایه ای سنگین به سرمربی خود زده باشند.

 

 

1663975

 

 

به خصوص مصاجبه پس از بازی لی تیه عصبانیت چینی ها را بیشتر کرد:« فوتبال چیز عجیبی است. من هنوز آن را دوست دارم. بیایید با زندگی با لبخند رفتار کنیم. سخت کار کردن بهترین احترام برای خودتان است.»

 

ساعاتی پس از بازی بسیاری از مردم چین در شبکه های اجتماعی خواهان اخراج فوری سرمربی خود را داشتند و باید دید در نهایت این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر.

دیدگاه‌ها