کد خبر : 1791859 | 22 آبان 1400 ساعت 18:55 | 22.2K بازدید | 19 دیدگاه

مارچلو لیپی:

همچنان توپ طلا را به جورجینیو می‌دهم

مارچلو لیپی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا جورجینیو را لایق دریافت توپ طلای سال 2021 می داند.

همچنان توپ طلا را به جورجینیو می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی برای دومین بار در مرحله مقدماتی جام جهانی در تبدیل به گل کردن ضربه پنالتی ناکام ماند تا ایتالیا مقابل سوئیس متوقف شده و هم امتیاز با این تیم، همچنان برای صعود مستقیم به جام جهانی تردید داشته باشد. اما مارچلو لیپی، سرمربی سابق ایتالیا تاکید کرد که جورجینیو، ستاره آتزوری هنوز هم شایسته دریافت جایزه توپ طلا بوده و در سال 2021 موفق به فتح تمامی عناوین شده است.

 

مارچلو لیپی گفت: "من در مورد صعود تیم ملی ایتالیا به جام جهانی اطمینان دارم. البته که قطعا کسب پیروزی مقابل سوئیس نتیجه بهتری بود، اما این گروه آرام و باهوش در کنار این سرمربی به خوبی می دانند که نتیجه نهایی مورد نظر در پایان حاصل خواهد شد.

 

1663936

 

خراب شدن پنالتی جورجینیو؟ من نیز در دوران کاری خود و در موقعیت های حساس سه بار در مورد زننده پنالتی تصمیم گرفتم که شرایط دو بار خوب پیش رفت و یک بار نیز پنالتی خراب شد. با وجود اشتباه در مسابقه دیروز و خراب کردن پنالتی برابر سوئیس، من همچنان توپ طلا را به جورجینیو می دهم.

 

جورجینیو در سال 2021 فاتح تمامی عناوین شده و وقتی بازیکنی به چنین موفقیتی دست پیدا می کند، باید به عنوان برنده جایزه توپ طلا برگزیده شود. بازیکنان بزرگی هستند که یا فاتح هیچ جامی نشده و یا دستاورد خیلی بزرگی نداشته اند. اما برخی موفق به فتح تمامی عناوین شده اند و توپ طلا باید به چنین بازیکنانی تعلق پیدا کند."

دیدگاه‌ها