کد خبر : 1791883 | 22 آبان 1400 ساعت 21:06 | 80.3K بازدید | 2 دیدگاه

کوین پرینس بواتنگ:

اشتباه کردم به پیشنهاد یونایتد پاسخ منفی دادم

کوین پرینس بواتنگ، ستاره غنایی هرتابرلین از اشتباه بزرگ خود در سال 2014 سخن گفت.

اشتباه کردم به پیشنهاد یونایتد پاسخ منفی دادم

به گزارش "ورزش سه"، محرومیت کوین پرینس بواتنگ در سال 2014 باعث شد شالکه تصمیم به فسخ قرارداد با این بازیکن بگیرد و این ستاره غنایی در ادامه و برای دومین مقطع برای یک سال لباس میلان را به تن کرد و البته این انتقال چندان خوشایند نبود. حالا کوین پرینس بواتنگ فاش کرد در سال 2013 و بعد از جدایی از میلان شانس انتقال به منچستریونایتد را نیز داشته و خودش به اشتباه حضور در ترکیب شالکه را انتخاب کرده است.

 

1664071

 

کوین پرینس بواتنگ گفت: "من این فرصت را داشتم که به منچستریونایتد بروم. من آلمان را انتخاب کردم و خودتان دیدید چه اتفاقاتی برای من در باشگاه شالکه رخ داد. اما در مقطعی دیگر تصمیمات من هوشمندانه و علاقلانه بود و این روند در زندگی من به انتقال به میلان رخ داد. در آن مقطع من در کنار ستاره های بزرگ فوتبال جهان بازی کرده و از همه آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم.

 

ترک هرتابرلین و از دست دادن شانس بازی در تیم ملی آلمان در جوانی؟ من 20 ساله بودم. همه چیز خوب بود، من در خانه حضور داشتم و خانواده ام نیز در آلمان ساکن بودند. من باید دو یا سه سال دیگر در هرتابرلین می ماندم و شاید اینگونه بازیکن تیم ملی آلمان هم می شدم."

دیدگاه‌ها