کد خبر : 1791950 | 23 آبان 1400 ساعت 11:25 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

شب دشوار هافبک فرانسه؛ تاوان درافتادن با PSG!

متئو گوندوزی، هافبک فرانسوی مارسی شب گذشته توسط هواداران تیم ملی فرانسه هو شد.

شب دشوار هافبک فرانسه؛ تاوان درافتادن با PSG!

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر رابطه خوبی بین هواداران پاری سن ژرمن و دیگر تیم های لیگ فرانسه حاکم نبوده و قدرت مالی این باشگاه و خریدهای بزرگ پی اس جی باعث شده هواداران دیگر تیم های فرانسوی دل خوشی از آنها نداشته باشند. متئو گوندوزی، هافبک سابق آرسنال که در حال حاضر به صورت قرضی در مارسی بازی می کند، پیش از دیدار فرانسه مقابل قزاقستان از بازی کردن در استادیوم اختصاصی پاری سن ژرمن ابراز نارضایتی کرد و البته پاسخ این اظهارنظر را در طول مسابقه به خوبی مشاهده کرد.

 

1664192

 

متئو گوندوزی پیش از شروع این دیدار گفت: "قطعا ترجیح می دادم در ورزشگاه استاد دوفرانس بازی کنم، زیرا پارک دو پرنس ورزشگاهی متعلق به باشگاه پاری سن ژرمن است. اما ما در این ورزشگاه نیز به دنبال کسب پیروزی خواهیم بود. من امیدوارم هواداران حاضر در استادیوم از عملکرد تیم ملی فرانسه لذت برده و به ما افتخار کنند، زیرا ما برای صعود به جام جهانی تلاش کنیم.

 

در همان شروع مسابقه و هنگام قرائت اسامی از سوی بلندگوی ورزشگاه بود که متئو گوندوزی از سوی برخی هواداران هو شد. این روند در طول مسابقه نیز وجود داشت و هواداران پاری سن ژرمن نشان دادند دل خوشی از این هافبک شاغل در مارسی ندارند تا متئو گوندوزی یکی از سخت ترین شب های خود را روی نیمکت تیم ملی فرانسه سپری کند.

دیدگاه‌ها