کد خبر : 1791990 | 23 آبان 1400 ساعت 13:23 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

آشوبی: لبنان را به چشم 20 سال پیش نباید دید

هافبک اسبق استقلال و پرسپولیس با تمجید از تلاش بازیکنان و کادرفنی برای دستیابی به برد تا لحظه پایانی، روند حرکت تیم ملی را مثبت ارزیابی کرد.

آشوبی: لبنان را به چشم 20 سال پیش نباید دید

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد آشوبی که سابقه حضور در استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد با حضور در برنامه رادیو گفتگو درباره آخرین وضعیت تیم ملی بعد از برد مقابل لبنان گفت: این تیم، بازی 20سال پیش خود را ندارد که ما اطمینان داشته باشیم از سد آن عبور خواهیم کرد و از گروهی بالا آمده است که تیم‌های قدرتمندی در آن حضور داشته‌اند. ماجرای میان آقای اسکوچیچ و طارمی موجب ایجاد فضای ملتهبی در فضای فوتبال شد و از سوی دیگر کیفیت نامطلوب زمین بازی که گردش توپ را مشکل کرده بود از مهمترین عواملی بود که موجب کاهش کیفیت بازی ایران با لبنان شد. از نظر این مربی گرچه نقاط مثبت فوتبال ایران بیش از نقاط منفی آن است اما نباید این موضوع را نادیده بگیریم که تیم ملی ایران نیازمند پیشرفت‌هایی در مدل بازی است.

 

آشوبی درباره دفاع تیم ملی ایران گفت: به نظر می‌رسد چه از نظر فردی و چه تیمی در این بخش مشکلاتی داریم و این ضعف‌ها به ویژه بازی در مقابل تیم‌هایی که دارای برنامه هستند، خود را نمایان تر می‌کند.

 

وی با اشاره به روند کاری اسکوچیچ در تیم ملی ایران، آن را حرفه‌ای دانست و گفت: این مربی بر خلاف دیگران که با تعطیلی دو سه هفته‌ای، لیگ کشور را دچار سکته قلبی و مغزی همزمان می‌کردند، 72 ساعت پیش از بازی، با بازیکنان تمرینات را آغاز می‌کند و با وجود اینکه تعداد زیادی از اعضای تیم ملی در خارج کشور مشغول بازی هستند و هماهنگی میان آنها دشوار است، روند حرفه‌ای را در پیش گرفته است.

دیدگاه‌ها