کد خبر : 1791999 | 23 آبان 1400 ساعت 14:09 | 49.5K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش مریم ایراندوست به نامه جنجالی اردنی‌ها

سرمربی تیم ملی بانوان فوتبال ایران معتقد است حرف و حدیث هایی که درباره جنسیت یکی از بازیکنان تیم ملی پخش شده تنها یک بهانه برای نپذیرفتن شکست برابر بانوان ایران است.

واکنش مریم ایراندوست به نامه جنجالی اردنی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه بیش از دو ماه از برتری ملی بانوان فوتبال ایران در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا و در نتیجه صعود این تیم به مرحله نهایی این رقابت‌ها می گذرد، صبح امروز توئیتی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال اردن مبنی بر نادرست بودن جنسیت یک از بازیکنان ایرانی حاضر در این رقابت ها و به دنبال آن شکایت مسئولان فدراسیون فوتبال اردن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آسیا منتشر شد. پس از اعلام این خبر عجیب در ابتدا با مریم ایراندوست به گفتگوی کوتاهی پرداختیم تا درباره این خبر عجیب نظر او را نیز بدانیم. خانم سرمربی در این باره گفت:

 

طبیعی است اردنی ها به دنبال فرار از شکست باشند

وقتی این خبر صبح امروز به گوشم رسید برایم کاملا مشخص بود که این حزف ها تنها یک بهانه، برای نپذیرفتن شکست مقابل تیم ملی فوتبال بانوان ایران است، به هرحال اردنی ها خود را شانس اصلی صعود از گروه می‌دانستند و وقتی مقابل تیم ملی ایران شکست خوردند و جام ملت‌های آسیا را از دست دادند، طبیعی بود که به هم بریزند و با بهانه های واهی به دنبال آرام کردن خود و فرار از قبول مسئولیت این شکست باشند. راستش را بخواهید وقتی خبر مورد نظر را دیدم تصمیمی نداشتم درباره آن صحبت کنم اما حالا فکر می‌کنم شاید بد نباشد به عنوان سرمربی تیم ملی توضیحی در این باره بدهم تا به این ترتیب خیال همه مردم و هواداران این تیم راحت باشد. ما از ابتدای راهمان برای حضور تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام ملت های آسیا سعی کردیم با برنامه ریزی دقیق، حرکتمان را استارت بزنیم و یکی از مهم ترین برنامه ها همین آزمایش های پزشکی بود.

 

همه آزمایش های لازم را خودمان گرفته بودیم

کادر پزشکی پس از آزمایش های ضروری و لازم، تک تک ملی پوشان را از نظر هورمونی و تستسترون مورد بررسی دقیق قرار داد تا در این باره اصلا دچار مشکل نشویم و به همین دلیل به همه هواداران تیم ملی می گویم نگران چیزی در این باره نباشد چرا که هیچ مشکلی تیم ما را تهدید نمی کند هر مدرک و سندی هم که کنفدراسیون فوتبال آسیا بخواهد بدون فوت وقت ارائه می دهیم چراکه خیالمان از هر گونه اشتباه و یا عدم صداقت در این باره راحت راحت است.

دیدگاه‌ها