کد خبر : 1792009 | 23 آبان 1400 ساعت 16:26 | 29.1K بازدید | 7 دیدگاه

ستاره رئال 100 تایی شد

ثبت خاص‌ترین شب گرت بیل در کاردیف (عکس)

شب گذشته برای گرت بیل یک بازی خاص بود. او. پس از دو ماه از مصدومیت برگشت و بازی شماره 100 برای تیم ملی ولز را انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل که نزدیک به دو ماه دور از میادین بود، شب گذشته برای تیم ملی ولز برابر بلاروس به میدان رفت و در برتری 5-1 تیمش سهم داشت. او دقیقه 20 یک پاس گل به ویلیامز داد.

ولزی ها یک قدم دیگر به پلی آف نزدیک شدند و این شانس را خواهند داشت تا بالاخره فرصت حضور در جام جهانی را پیدا کنند.

 

 

1664258

 

 

اسپانیایی ها بیل را متهم می کنند که از رئال سود استفاده کرده و بازی در تیم ملی کشورش را ترجیح می دهد. او دیشب صدمین بازی ملی اش را انجام داد و بین دو نیمه نیز جای خود را به برنان جانسون داد. بیل با استقبال ویژه هواداران حاضر در ورزشگاه نیز روبرو شد و پیراهنی خاص را نیز به مناسبت این بازی هدیه گرفت

لز در بازی روز آخر باید برابر بلژیک به یک تساوی برسد تا راهی پلی آف شود.

 

 

1664257

 

1664256

 

 

ستاره 32 ساله ولزی در پایان بازی گفت:«از ابتدا با مربی قرار گذاشته بودیم تنها 45 دقیقه بازی کنم. دو ماه دور از میادین بودم و نباید ریسک می کردم. هدف این است که برای بازی سه شنبه مقابل بلژیک آماده باشم. تشویق های هواداران فوق العاده بود و هیجان زده شدم ولی برایم مهمتر از هر چیزی پیروزی تیم بود. خوشحالم که برگشتم و مسیر سختی را هم در این دو ماه طی کردم. مصدومیت همیشه سخت است ولی حالا مشتاقانه منتظر بازی برابر بلژیک هستم و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.»

 

 

1664259

 

 

بیل ادامه داد:« بازی خوبی خواهد شد. بلژیک بهترین تیم دنیاست و به کاردیف می آید ولی ما آماده ایم. هدف این است که رتبه دوم را قطعی کنیم و هر کاری برای این مهم خواهیم کرد.»

 

دیدگاه‌ها