کد خبر : 1792016 | 23 آبان 1400 ساعت 15:52 | 41.3K بازدید | 17 دیدگاه

در مصاحبه با TNT

PSG یا رئال؟ پاسخ مبهم امباپه به یک سوال بزرگ

کیلیان امباپه از ژانویه می تواند با رئال وارد مذاکره شود ولی ترجیح داد در مصاحبه دیشب خود، باعث عصبانیت سران پی اس جی نشود.

PSG یا رئال؟ پاسخ مبهم امباپه به یک سوال بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه هدف نقل و انتقالاتی اول رئال در تابستان بود و این باشگاه دو پیشنهاد 160 و 180 میلیون یورویی نیز به پی اس جی ارائه داد که هر دو رد شدند. در واقع پاریسی ها حاضر به مذاکره با رئال نشدند و همه چیز به ژانویه موکول شد. کمتر از دو ماه تا انتقالات زمستانی باقی مانده و امباپه می تواند طبق قوانین با رئال وارد مذاکره شود.

پاو چندی پیش صراحتا فاش ساخت که هدفش پیوستن به رئال بود و جولای نیز این مساله را به اطلاع سران باشگاه رساند ولی آنها موافقت نکردند.

 

 

1664156

 

 

امباپه دیشب در برتری 8-0 فرانسه برابر قزاقستان زننده 4 گل بود و در نهایت نیز صعود فرانسوی ها به جام جهانی قطعی شد. او در پایان بازی و در مصاحبه با تی ان تی اسپورتس برزیل با سوالی در مورد آینده اش روبرو شد و گفت:« آینده؟ هنوز نمی دانم. من در پی اس جی هستم و قبلا هم گفته ام که اینجا 5 سال فوق العاده  داشته ام و از تک تک ثانیه هایش لذت برده ام. این روند ادامه خواهد داشت و از حالا تا پایلن فصل چالش های مهمی پیش رو داریم. در مورد مسائل دیگر قبلا به اندازه کافی حرف زده ام.»

 

 

1664111

 

 

امباپه همچنین مقابل دوربین تله فوت قرار گرفت و گفت:« اتفاقات تابستان گذشته مرا قوی تر کرد و از نو ساخت. از پنالتی ای که برابر سوئیس از دست دادم و باعث شد از یورو 2020 حذف شویم تا اتفاقات مربوط به تقاضای جدایی ام از پی اس جی، ذهن و محدودیت هایم را به چالش کشیدند. معتقدم به بهترین شکل ممکن نیز پاسخ دادم. خودم را وقف تمرین کردم و بهترین پاسخ برای همه آن اتفاقات و حواشی این بود که در زمین بدرخشم.»

 

امباپه ادامه داد:«  من انسانی متواضع هستم و تصمیم گرفته ام امسال کارهای بزرگی در پی اس جی انجام دهم. می دانم که توانش را دارم. همیشه اتفاقات منفی تقصیر دیگران نیست. ذهنم را از همه حواشی و شایعات خالی کردم و به تمرین پناه بردم. الان از لحاظ بدنی بسیار آماده ام و در زندگی نیز شادتر از گذشته هستم. این باعث می شود بازی های بزرگی به نمایش بگذارید.»

 

 

1661930

 

 

اهداف فصل:« همه جام ها را می خواهیم. با پی اس جی در دو فصل اخیر به فینال و نیمه نهای لیگ قهرمانان رسیده ایم ولی قانع کننده نیست. می خواهیم قهرمان شده و تاریخ ساز شویم. هدف مان پیروزی در همه جام هاست.»

 

 

1611728

 

 

هماهنگی عالی با کریم بنزما:« کریم یک بازیکن ثابت شده است. او شایسته همه تمجیدهاست و در رئال سال هاست که تاریخ سازی می کند. با یکدیگر در زمین هماهنگیم و او نیازی به تعریف من ندارد.»

 

 

دیدگاه‌ها