کد خبر : 1792033 | 23 آبان 1400 ساعت 18:05 | 36.1K بازدید | 33 دیدگاه

پس از حضور نصفه نیمه برابر اروگوئه

بازگشت مسی؛ فیکس آرژانتین در سوپرکلاسیکو

لیونل مسی پس از بازی یک نیمه ای برابر اروگوئه آماده است تا در سوپرکلاسیکوی آمریکای جنوبی برابر برزیل از ابتدا به میدان برود.

بازگشت مسی؛ فیکس آرژانتین در سوپرکلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین در حالی سه شنبه آینده در سن خوان به مصاف برزیل می رود که پیروزی در این بازی می تواند به معنی رسمی شدن صعودشان به مسابقات باشد هر چند که تقابل های آرژانتین و برزیل همیشه برای هر دو تیم حالت حیثیتی داشته است.

 

 

1663820

 

 

لیونل مسی در تمرین روز شنبه آرژانتین با ریتم خوبی تمرین کرد و از سویی لئاندرو پاردس هم به طور کامل از مصدومیتش رهایی پیدا کرده و می تواند مقابل برزیل بازی کند. به این ترتیب مسی احتمالا می تواند سه شنبه در سن خوان در ترکیب اصلی آرژانتین مقابل برزیل قرار بگیرد. اتفاقی که می تواند برای آرژانتینی ها مثبت و مسرت بخش باشد. برزیل که صعودش را به جام جهانی قطعی کرده، صدرنشین گروه است و آرژانتین در رده دوم قرار دارد. 

احتمالا مسی در ترکیب آرژانتین جانشین پائولو دیبالا خواهد شد؛ بازیکنی که بازی مقابل اروگوئه را با مصدومیت ترک کرده بود. از سویی در خط هافبک باید دید که پاردس در ترکیب اصلی قرار می گیرد یا گوئیدو رودریگز جایگاه خود را حفظ می کند.

 

 

1663109

 

 

تردید دیگر ترکیب آرژانتین مربوط به پست دفاع راست است که باید دید که لوسرو در ترکیب می ماند یا جای خود را به مونتیل می دهد.

 

به این ترتیب ترکیب احتمالی آرژانتین مقابل برزیل به این شرح خواهد بود: امیلیانو مارتینز، ناهوئل مولینا لوسرو (یا گونزالو مونتیل)، کریستین رومرو، نیکولاس اوتامندی، مارکوس آکونیا، رودریگو دی پائول، گویدو رودریگز (یا لئاندرو پاردس)، جیووانی لوسلسو، لیونل مسی، لائوتارو مارتینز و آنخل دی ماریا.

دیدگاه‌ها