کد خبر : 1792037 | 23 آبان 1400 ساعت 18:40 | 26.3K بازدید | 7 دیدگاه

ناراحتی هندرسون از نیمکت نشینی

خیال راحت دخیا؛ جدایی رقیب ملی‌پوش از منچستر

به احتمال فراوان دین هندرسون از باشگاه منچستریونایتد به مدت 18 ماه جدا خواهد شد.

خیال راحت دخیا؛ جدایی رقیب ملی‌پوش از منچستر

به گزارش "ورزش سه"، با وجود عملکرد ناامید کننده منچستر یونایتد در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، دروازه بان اسپانیایی این تیم یعنی داوید دخیا کاملاً با اعتماد به نفس و فوق‌العاده ظاهر شده است. در واقع دخیا یکی از معدود نکات مثبت تیم اوله گنار سولسشر محسوب می شود و دوباره باعث امیدواری هواداران یونایتد شده است.

 

 

1664345

 

 

اما به نظر می رسد که دروازه بان انگلیسی منچستریونایتد یعنی دین هندرسون قربانی بزرگ این فرم فوق العاده داوید دخیاست. کسی که در فصل 20-2019 عملکرد خیره کننده ای در ترکیب شفیلدیونایتد ارائه داد و حتی توانست در مقطعی جای دخیا را هم در یونایتد بگیرد اما نیمکت‌نشینی های پیاپی در فصل جاری باعث شده که این بازیکن در آستانه ترک اولدترافورد در نقل و انتقالات زمستانی باشد.

 

 

1664346

 

 

هندرسون  پس از دو دوره حضور قرضی موفق در شفیلد یونایتد فصل گذشته بار دیگر به اولدترافورد برگشت و 26 بازی انجام داد. اما در تابستان به ویروس کرونا مبتلا شد و بازگشت او به تمرینات و اوج آمادگی زمان زیادی برد. در این فاصله، دخیا توانست به خوبی جایگاهش را پس بگیرد و دیگر هم آن را از دست ندهد.

طبق ادعای تلگراف، هندرسون از سران باشگاه تقاضا کرده تا او را در همین زمستان به باشگاهی دیگر به صورت قرضی انتقال دهند. این انتقال 18 ماهه خواهد بود و تا 2023 خیال دخیا از فیکس بودن راحت می شود. احتمالا مقصد بعدی هندرسون باشگاه نیوکاسل باشد.

هندرسون که جایگاهش در تیم ملی را از دست داده، تحت هر شرایطی قصد جدایی دارد تا بتواند در تیمی دیگر به شکل ثابت بازی کند. او به این ترتیب شانسش برای بازگشت به جمع سه شیرها را زنده نگاه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها