کد خبر : 1792084 | 24 آبان 1400 ساعت 00:10 | 8K بازدید | 1 دیدگاه

برد تیم لذت‌بخش‌تر از کلین‌شیت است؛

پورحمیدی: هیچ توجهی به شرایط نفت نداریم

دروازه‌بان آلومینیوم امیدوار است در دیدار با نفت مسجدسلیمان روند کلین‌شیت‌های خود را ادامه بدهند و به برتری برسند.

پورحمیدی: هیچ توجهی به شرایط نفت نداریم

به گزارش "ورزش سه"، حسین پورحمیدی درباره شرایط آلومینیوم اظهار کرد: تمرینات خوبی پس از بازی با مس داشتیم و در چهار روز گذشته هم اردوی به موقعی برگزار کردیم که به حفظ آمادگی بدنی بازیکنان تیم کمک زیادی کرد و موجب شد مثل بازی‌های قبل وضعیت خوبی که داشتیم را حفظ کنیم و سرحال بمانیم.

 

او ضمن ابراز امیدواری از ادامه روند شکست‌ناپذیری آلومینیوم در ادامه فصل ابراز کرد: خدا را شکر با تدبیر آقای خطیبی و تلاشی که تمام بچه‌های تیم داشتند، در چهار بازی گذشته نتایج خوبی گرفتیم و با دو بردی که مقابل فولاد و پرسپولیس داشتیم، شخصیت بهتری پیدا کردیم و در این مدت هم به هماهنگی کامل رسیدیم؛ شرایط ایده‌آلی داریم و ان‌شاالله در همین وضعیت می‌مانیم.

 

دروازه‌بان آلومینیوم درباره دیدار اخیرشان مقابل مس رفسنجان عنوان کرد: همین که در زمین حریف و مقابل یک تیم پرمهره بازنده نشدیم و گل نخوردیم، اتفاق مثبتی است؛ هرچند نمایشی که ما از نظر فنی نسبت به مس داشتیم، خیلی بهتر بود و می‌توانستیم حداقل یک گل بزنیم، اما متاسفانه توپ‌های ما به گل نرفت و یکبار هم به تیرک خورد.

 

 

 

 

 

پورحمیدی در خصوص دیدار این هفته آلومینیوم مقابل نفت مسجدسلیمان و اینکه گفته می‌شود ممکن است حریف‌شان بخاطر مشکل مالی در این مسابقه حاضر نشود، گفت: از این صحبت‌ها همیشه اطراف برخی تیم‌ها بوده و به نظر من شرایط نفت آنقدرها هم بحرانی نیست که در رسانه‌ها می‌گویند! هرچند ما یک درصد به این مسائل توجهی نداریم و سرمان به کار خودمان است چون می‌خواهیم برابر همه تیم‌ها سه امتیاز را بگیریم؛ به ویژه اینکه در اراک بازی داریم.

 

او که از هفته دوم به ترکیب آلومینیوم اضافه شده، با اشاره به سومین کلین‌شیت متوالی‌اش در این فصل گفت: گل نخوردن در سه بازی حال تلاش یک مجموعه تیمی است و اینکه فقط بگوییم پورحمیدی این کار را کرده، درست نیست. ما یک تیم هستیم و در گل زدن یا گل نخوردن، همه سهم داریم. اگر کلین‌شیت کنم خوشحال می‌شوم، اما واقعا برد تیم لذت‌بخش‌تر است.

دیدگاه‌ها