کد خبر : 1792133 | 24 آبان 1400 ساعت 11:41 | 12.3K بازدید | 4 دیدگاه

دالیچ: زیاد گریه نمی‌کنم اما یکی از بهترین لحظاتم بود

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، پس از صعود تیمش به جام جهانی 2022 قطر نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی شب گذشته در آخرین دیداراز مرحله گروهی رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی روسیه رفت و موفق شد با یک گل از سد این تیم عبور کرده و جواز حضور در این مسابقات را به دست آورد. 


زلاتکو دالیچ پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« اول از همه دوست دارم به بازیکنان بابت بازی بسیار خوبی که ارائه کردند تبریک بگویم. نه فقط به آنها، بلکه باید به تمام کسانی که در طول رقابت‌های انتخابی زحمت کشیدند تبریک گفت. باید از کادر فنی، کادر پزشکی، رییس سابق فدراسیون و رییس فعلی فدراسیون فوتبال کرواسی تشکر کنم. حمایت آنها اهمیت زیادی برای من داشت . من همچنین می‌خواهم از تمامی هواداران هم تشکر کنم. مردم کشور کرواسی، از تمامی شما بسیار ممنونم! شما در این روزها انرژی و نقطه قوت من بودید.»


او در ادامه اضافه کرد:« به تیمم افتخار می‌کنم. من معمولا زیاد اشک نمی‌ریزم اما ین یکی از زیباترین لحظات حضور من روی نیمکت بود. وقت کافی داریم تا برای اتفاقات بزرگ آماده شویم و با تمامی نفرات تلاش می‌کنیم تا عملکرد خوبی در قطر ارائه دهیم.»

 

1664548


این سرمربی کروات اظهار داشت:« هر بازی اهمیت بسیاری برای من دارد. احساسی که امروز تجربه کردیم هیچ قیمتی ندارد. این مسابقات بهترین حضور تیم ملی کرواسی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در تاریخ این کشور بودند. ما به کارمان ادامه می‌دهیم و من فکر می‌کنم که ما در مسیر درستی قرار داریم. این باور من است و از تمام کسانی که به ما در این مسیر کمک کردند، ممنونم.»

دیدگاه‌ها