کد خبر : 1792185 | 24 آبان 1400 ساعت 14:20 | 13.7K بازدید | 2 دیدگاه

نباید می باختیم

افتضاح بود؛ توپ‌هایم وارد دروازه اسپانیا نشد

امیل فورسبرگ از اینکه برابر اسپانیا دو شانس خوب گلزنی را از دست داده ابراز ناراحتی کرد.

افتضاح بود؛ توپ‌هایم وارد دروازه اسپانیا نشد

به گزارش "ورزش سه"، دیشب چهره یک تیم صعودکننده دیگر هم مشخص شد که آن تیم اسپانیا، قهرمان جام جهانی 2010 بود. ماتادورهای تحت هدایت لوئیس انریکه که برای قطعی کردن صعودشان فقط به یک تساوی خانگی برابر سوئد نیاز داشتند، موفق شدند میهمان خود را با تک گل دقیقه 86 آلوارو موراتا شکست دهند. زلاتان ابراهیموویچ ستاره 40 ساله سوئدی‌‌ها همانطور که اعلام شده بود در ترکیب اصلی قرار نداشت و در دقیقه 70 به جای الکساندر ایزاک به میدان رفت.

 

 

1664625

 

 

با این نتیجه اسپانیا ضمن کسب ششمین پیروزی‌اش، 19 امتیازی شد و به‌عنوان تیم اول گروه B به صورت مستقیم به جام جهانی راه یافت. سوئد اما با 15 امتیاز در رده دوم باقی ماند و حالا باید شانس خود برای صعود را با حضور در مرحله پلی‌آف امتحان کند.

 

 

1664624

 

 

در این بازی امیل فورسبرگ مهاجم سوئد و عضو باشگاه لایپزیش عملکرد خوبی نداشت و زودتر می توانست تیمش را پیش بیندازد ولی با بی دقتی شانس هایش را از دست داد.

فورسبرگ در پایان بازی گفت:« این بازی یک افتضاح کامل بود. دو موقعیت خوب داشتم که استفاده نکردم. اسپانیا بیشتر توپ را در اختیار داشت ولی بازی تحت کنترل ما بود و شانس های بهتری داشتیم ولی خودمان مسبب شکست هستیم. می دانیم که توان ارائه بازی بهتری داشتیم ولی شب ما نبود. البته خیلی هم بد نبودیم. من اغلب در تیم ملی بدشانسم و انگار توپ هایم نمی خواهند وارد دروازه شوند.»

 

دیدگاه‌ها