کد خبر : 1792206 | 24 آبان 1400 ساعت 16:46 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

سئو تیمش را مخفی کرد؛

تدابیر امنیتی در تمرین تیم صفر امتیازی (عکس)

شاگردان هانگ سئو تمرین خود را تحت تدابیر امنیتی اعمال شده از سوی او برگزار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ویتنام به عنوان شگفتی ساز دور دوم رقابت های مقدماتی جام جهانی در آسیا، راهی مرحله نهایی شد تا با رقبای قدرتمند این مرحله روبرو شود؛ این تیم اما توان تکرار نتایج درخشان مرحله قبل را نداشت و دور رفت مرحله نهایی را با 5 شکست به پایان رساند و هیچ امتیازی کسب نکرد.

 

ویتنام فردا در شروع دور رفت، میزبان تیم عربستان است؛ این تیم در ورزشگاه مای دین از صدرنشین گروه پذیرایی خواهد کرد؛ تیمی که در بازی رفت مقابلش سه بر یک شکست خورد.

 

هانگ سئو، سرمربی تیم ویتنام در نشست خبری پیش از بازی با عربستان اعلام کرد که به شاگردانش از تفاوت این مرحله با مراحل قبل صحبت کرده است. او معتقد است که بازی در برابر تیم های قدرتمند کار سختی به شمار می رود و همین موضوع باعث شده تا ویتنام در کسب امتیاز موفق عمل نکند. البته سرمربی ویتنام اعلام کرد که در تمرینات روی اعتماد به نفس و سبک بازی موثر تیمش کار کرده و امیدوار به کسب اولین امتیاز این مرحله است.

 

1664695

 

1664696

 

1664697

 

1664699

 

1664698

 

1664700

 

بازیکنان تیم ملی ویتنام تمرین پیش از بازی خود مقابل عربستان را در ورزشگاه مای دین، محل برگزاری بازی فردا برگزار کردند؛ تمرینی که با تدابیر امنیتی تعیین شده از سوی سرمربی تیم همراه بود. بازیکنان تیم پس از ورود به زمین منتظر سئو بودند؛ او مثل همیشه پیش از ورود به زمین دقایقی در کنار خط طولی به تمرکز پرداخته و سپس شاگردانش را به گوشه ای از پیست ورزشگاه فراخواند.
هانگ سئو که سعی داشت تیمش را از دید همه حتی نزدیک ترین افراد غیر ضروری دور نگه دارد، در همان گوشه صحبت های ابتدایی خود را انجام داد؛ او در این حین زمانی که متوجه فیلمبرداری از صحبت هایش شد، از فیلمبردار هم خواست که دوربین خود را خاموش و محل را ترک کند!

 

در ادامه فقط اعضای اصلی تیم فقط در ورزشگاه حضور داشتند و هانگ سئو با خیالی آسوده برای کسب اولین امتیاز دور نهایی مقدماتی با شاگردانش کار کرد.

دیدگاه‌ها