کد خبر : 1792220 | 24 آبان 1400 ساعت 17:45 | 13.7K بازدید | 11 دیدگاه

جوردی آلبا:

همه پشت انریکه هستیم؛ می‌توان قهرمان جهان شد

جوردی آلبا معتقد است اسپانیا با لوئیس انریکه توان قهرمانی جام جهانی را دارد.

همه پشت انریکه هستیم؛ می‌توان قهرمان جهان شد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس ترین بازی های شب پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 در قاره اروپا را در سویای اسپانیا شاهد بودیم؛ جایی که تیم های ملی اسپانیا و سوئد به مصاف هم رفتند.

اسپانیا با 16 امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه دوم مسابقات بود و شب گذشته برای قطعی کردن صعود خود تنها به یک امتیاز نیاز داشت؛ حریف این تیم سوئد بود؛ تیمی که با 15 امتیاز به دنبال کسب پیروزی و صعود به رده نخست بود تا بتواند به عنوان تیم نخست گروه راهی قطر شود.

این بازی را در نهایت اسپانیا با تک گل آلوارو موراتا که در دقیقه 86 به ثمر رسید پیروز شد و مستقیما به جام جهانی راه یافت.

 

 

1664727

 

 

جوردی  آلبا یکی از بازیکنان اصلی اسپانیا به شمار می‌آید و در بازی شب گذشته نیز به شکل ثابت بازی کرد.

او پس از صعود اسپانیا به جام جهانی گفت:« افکار و ایده های انریکه به روز هستند و بازیکنان کاملا توصیه های او را قبول می کنند. او فوق العاده است و تفکرات خود را به خوبی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. صحبت‌های او همواره باعث تهییج و آگاه شدن ما می‌شود.»

 

 

1664728

 

 

آلبا که در بارسلونا هم شاگرد انریکه بود، ادامه داد:« من مدت‌هاست که انریکه را می‌شناسم. او مربی عادلی است و به همه فرصت خودنمایی را می‌دهد. این از بهترین خصوصیات او به شمار می رود. اینجا همه پشت او هستیم و ایده هایش را اجرا می کنیم.

بسیار خوشحالیم که جواز صعود را کسب کردیم و از اینکه قرار است یک جام جهانی دیگر را تجربه کنم. نمی دانم که آیا قهرمان جام جهانی خواهیم شد یا نه اما بدون شک به قهرمانی فکر می‌کنیم. ما تیم خوبی داریم و می توانیم برابر هر تیمی نتیجه بگیریم.»

 

دیدگاه‌ها