کد خبر : 1792249 | 24 آبان 1400 ساعت 20:11 | 17.7K بازدید | 6 دیدگاه

فن مارویک: ما هنوز شانس صعود داریم

سرمربی هلندی تیم ملی امارات اعتقاد دارد که هنوز هیچ چیز تمام نشده و آنها شانس صعود به جام جهانی را دارند.

فن مارویک: ما هنوز شانس صعود داریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی فوتبال لبنان و امارات فردا و از دور ششم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، در استادیوم رفیق حریری شهر صیدا به مصاف هم می روند. سرمربی تیم ملی فوتبال امارات اعتقاد دارد که این تیم هنوز برای صعود به جام جهانی، سانش دارد.

 

برت فن مارویک سرمربی هلندی تیم ملی امارات در نشست خبری پیش از بازی فردا گفت: شانس امارات برای کسب رتبه سوم گروه همچنان وجود دارد. تیم امارات در بازی های دور رفت چندین امتیاز را از دست داد و امیدواریم بتوانیم این مسئله را در 5 بازی آینده جبران کنیم، زیرا هنوز فرصت رقابت برای کسب مقام سوم وجود دارد.


 
وی با اشاره به اینکه نمی توان نتیجه این دیدار را پیش بینی کرد، گفت: تیم ملی امارات باید همه بازی ها را به گونه ای انجام دهد که گویی در زمین خود هستند. من به بازیکنان اعلام کرده ام که باید از تمام موقعیت هایشان در بازی برابر لبنان استفاده کنند.


 
علی سالمین ستاره تیم ملی امارات نیز در این نشست خبری اعلام کرد که دیدار پیش رو با لبنان جدال حساس و مهمی است و این بازیکن ابراز امیدوار کرد که تیم آنها امتیاز کامل دیدار فردا را به دست بیاورد تا بتواند شانس صعود به جام جهانی را حفظ کند.

دیدگاه‌ها