کد خبر : 1792250 | 24 آبان 1400 ساعت 20:14 | 80.6K بازدید | 12 دیدگاه

زلاتان و حرکت زشتی که کار دست او و سوئد داد

زلاتان ابراهیموویچ به‌ دلیل دریافت کارت زرد در دیدار مقابل اسپانیا اولین بازی پلی آف سوئد را از دست خواهد داد.

زلاتان و حرکت زشتی که کار دست او و سوئد داد

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا در دقایق پایانی دیدار برابر سوئد گل پیروزی بخش تیم ملی اسپانیا را به ثمر رساند تا شاگردان لوئیس انریکه به شکل مستقیم راهی جام جهانی شوند. از طرف دیگر این نتیجه باعث شد که سوئد برای صعود به جام جهانی قطر پلی آف را پیش روی خود داشته باشد.

 

اما یکی از نکات مهم بازی دیشب اسپانیا و سوئد به برخورد زلاتان ابراهیموویچ و سزار آسپلیکوئتا بازمی‌گشت. جایی که ستاره سوئدی طوری رفتار کرد که انگار برخوردی غیر عمدی با مدافع لاروخا داشته اما تصاویر آهسته به وضوح نشان می‌داد که زلاتان با یک حرکت غیر ورزشی و زشت آسپلیکوئتا را سرنگون کرده است.

 

 

1664593

 

 

بازیکنان اسپانیا بعد از این صحنه به شدت نسبت به داور معترض شدند و اعتقاد داشتند که زلاتان باید از زمین مسابقه اخراج شود اما نظر فلیکس بریش و VAR اینگونه نبود. همچنین بعد از بازی نیز نشریات اسپانیا به شدت نسبت به این حرکت زلاتان انتقاد کرده و آن را غیرقابل توجیه خواندند.

 

شاید در کش و قوس بازی و درگیری بین بازیکنان این مسئله مشخص نبود اما زلاتان بعد از این خطا از داور بازی کارت زرد دریافت کرد؛ موضوعی که در گزارش بازی نیز ثبت شد و به این معناست که ابراهیموویچ دیدار اول پلی‌آف سوئد در راه رسیدن به جام جهانی را از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها