کد خبر : 1792318 | 25 آبان 1400 ساعت 09:39 | 9.3K بازدید | 7 دیدگاه

بونوچی: به قطر می‌رویم و جام جهانی خوبی خواهیم داشت

لئوناردو بونوچی، مدافع تیم ملی ایتالیا، از حضور این تیم در جام جهانی 2022 اطمینان دارد.

بونوچی: به قطر می‌رویم و جام جهانی خوبی خواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم ایتالیا و ایرلند شمالی شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این در حالی بود که شاگردان روبرتو مانچینی به پیروزی در این بازی نیاز داشتند تا در صورت برد سوییس در دیگر دیدار این گروه برابر بلغارستان، بتوانند همچنان به عنوان تیم اول صعود کنند. اتفاقی که در آخر بازی رخ نداد و ایتالیا با این تساوی راهی مسابقات پلی آف شد.

بونوچی پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« اول از همه به مسابقات ماه مارس فکر می‌کنم. کار دیگری از دست ما برنمی‌آید. فقط باید به فکر مارس با دیدار سختی که در پیش داریم باشیم. ما نیاز داریم که باطری‌هایمان را از نظر فیزیکی و روحی دوباره شارژ کنیم.»

 

1664905

 

این مدافع کهنه‌کار در ادامه اضافه کرد:« بازیکنان باید بار دیگر با عزمی راسخ به زمین بیایند و از همان فوتبال که در یورو ارائه می‌دادیم لذت ببریم. ما از فوتبال لذت می‌بردیم و فشاری برای اثبات چیزی روی ما نبود. شاید قهرمانی در یورو چنین احساسی را ایجاد کرد. باید این فشار را از میان برداشته و با آزادی سابق به میدان برویم.»

بونوچی در پاسخ به سوالی درباره شانس ایتالیا برای حضور در قطر گفت:« ما با دیدارهایی که پس از یورو برگزار کردیم، کار را برای خودمان سخت کردیم و این باعث تاسف است. به سوییس تبریک می‌گویم، چون آنها باور داشتند و با این که به نظر می‌رسید سرنوشت گروه در دست ماست اما به جنگیدن ادامه دادند. من اطمینان دارم که ما به عنوان یک تیم بار دیگر این حس خوب و لذت را پیدا می‌کنیم و نه تنها به جام جهانی می‌رویم، بلکه جام جهانی بسیارخوبی هم خواهیم داشت.»

 

دیدگاه‌ها