کد خبر : 1792331 | 25 آبان 1400 ساعت 10:28 | 29.7K بازدید | 10 دیدگاه

من قطعا در این بازی برنده خواهم شد

حربه عجیب و غریب تیم کره‌ای برای مقابله با الهلال

سرمربی پوهانگ استیلرز می گوید برای تطبیق بازیکنانش با جو استادیوم الهلال، قصد دارد مسابقه ای تمرینی با صدای تماشاگران برای تیمش برگزار کند.

به گزارش "ورزش سه"، کی دونگ کیم سرمربی 49 ساله پوهانگ استیلرز در آستانه برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عزم خود را برای فتح بزرگترین جام باشگاهی آسیا نشان داد و گفت: من قطعا در این بازی برنده خواهم شد و جام را به ارمغان خواهم آورد.

 

او در یک همایش که امروز برگزار شد، گفت: هواداران آرزوهای زیادی داشتند اما پوهانگ 5 سال نتوانست در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد و این اتفاق امسال رخ داد. از آنجایی که امسال در شرایط سختی به فینال راه یافتیم، تمام تلاشم را می کنم تا قهرمانی را برای هواداران به ارمغان بیاورم و هدیه خوبی به آنها بدهم.

 

پوهانگ امیدوار است که پس از 12 سال و پس از سال 2009، یک بار دیگر عنوان قهرمانی ACL را به خود اختصاص دهد. نکته جالب اینکه کیم کی دونگ در سال 2009 به عنوان بازیکن و به همراه پوهانگ قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد و این بار به عنوان سرمربی و فرمانده تیمش، برای قهرمانی چالش برانگیز سخت تلاش می کند.

 

در کره، شین تائه یونگ مربی تیم ملی اندونزی تنها فردی است که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی به جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. کیم کی دونگ در این رابطه گفت: در مقایسه با زمانی که بازیکن بودم، اکنون فشار بیشتری را احساس می کنم. اما شادی بیشتری وجود دارد. این فینال برای تیم، خودم و بازیکنان معنای بزرگی دارد. من می خواهم برای خودم برنده شوم و به جام قهرمانی برسم نه اینکه از کسی پیشی بگیرم و رکورد بزنم.

 

1664943

 

او در مورد غیبت دو بازیکن مهمش به نام های سونگ مو لی و هیون مو کانگ که نمی توانند در فینال پوهانگ را همراهی کنند، توضیح داد: در طول فصل بازی های زیادی وجود ندارد که من بتوانم از تمام بازیکنانم استفاده کنم. سونگ مو لی به دلیل نگذراندن ساعات لازم در خدمت سربازی نمی تواند از کشور خارج شود و او را در خدمت نداریم. هیون مو کانگ سنگربان تیم نیز دچار مصدومیت است.

 

وی در خصوص جانگ هیون سو مدافع الهلال نیز گفت: ما گاهی اوقات تلفنی صحبت می کنیم و وقتی هیون سو به کره می آید با من احوال پرسی می کند. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم.

 

1664942

 

سرمربی پوهانگ وقتی به این نکته اشاره کرد که جو ورزشگاه عربستان برای تیم میهمان بسیار نامطلوب خواهد بود، گفت: برای اولین بار است که به عربستان می روم و برای تطبیق با چنین فضایی، قصد دارم یک مسابقه تمرینی برگزار کنم. با جلوه های فریاد تماشاگران در زمین تمرینی ساکن و خالی از تماشاگر!

 

تیم های الهلال و پوهانگ 2 آذر و در فینال لیگ  قهرمانان آسیا، در استادیوم ملک فهد شهر ریاض به مصاف هم می روند.

دیدگاه‌ها