کد خبر : 1792337 | 25 آبان 1400 ساعت 10:55 | 13.9K بازدید | 1 دیدگاه

آندره بلوتی:

بخشی از ناکامی ایتالیا تقصیر ماست

آندره بلوتی، مهاجم تیم ملی ایتالیا مدعی شد آنها در بازی های اخیر فرصت های گلزنی زیادی را از دست دادند.

بخشی از ناکامی ایتالیا تقصیر ماست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی در خانه ایرلند به تساوی بدون گل رضایت داد تا سوئیس بالاتر از آتزوری موفق به کسب جواز صعود مستقیم به جام جهانی قطر شود. آندره بلوتی، مهاجم ناکام آتزوری در این دیدار شرایط را ناامید کننده توصیف کرد و البته مدعی شد تمرکز بازیکنان ایتالیا روی رقابت های پلی آف در ماه مارچ است.

 

آندره بلوتی گفت: "تلخی و ناامیدی بزرگی بر تیم حاکم است، زیرا موقعیت صعود مستقیم به جام جهانی در دستان خودمان بود، اما گاهی اوقات جریان فوتبال ممکن است اینگونه پیش برود و البته این نتیجه بسیار ناامیدکننده است. البته ما مهاجمان نیز باید بخشی از تقصیر را بپذیریم.

 

1664958

 

البته این فقط مربوط به دیدار مقابل ایرلند شمالی نیست، بلکه ما موقعیت های زیادی را در دیدار مقابل سوئیس از دست دادیم. ما در چند بازی گذشته فرصت های فراوانی داشتیم و انگار توپ نمی خواست وارد دروازه شود.

 

به نظر من تا حد زیادی درگیر مشکلات جسمانی هستیم، زیرا ما بازیکنان مصدومیت های زیادی داشتیم و در واقع دو سال است که بدون وقفه بازی می کنیم. ما مجبور به انجام تغییرات زیادی شده، بازیکنان خود را از دست دادیم و دیگران دعوت شدند. این نشانه ای است که ایتالیا باید باتری ها را شارژ کرده و برای دیدارهای ماه مارچ آماده شود. سرمربی با ما در رختکن صحبت کرد، اما صحبت های داخل رختکن باید همان جا بماند و  تمرکز ما از همین حالا روی رقابت های پلی آف در ماه مارچ است."

دیدگاه‌ها