کد خبر : 1792360 | 25 آبان 1400 ساعت 12:10 | 13.1K بازدید | 9 دیدگاه

دومنیکو براردی:

تردید ندارم ایتالیا راهی جام جهانی خواهد شد

دومنیکو براردی، وینگر تیم ملی ایتالیا تاکید کرد این تیم موفق به صعود به جام جهانی خواهد شد.

تردید ندارم ایتالیا راهی جام جهانی خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، تساوی بدون گل در خانه ایرلند شمالی بدین معناست که حالا تیم ملی ایتالیا در بهار باید در مرحله دشوار پلی آف حضور پیدا کند. ایتالیا پیش از این با شکست در مرحله پلی آف مقابل سوئد، شانس حضور در جام جهانی 2018 را از دست داده بود. اما حالا اوضاع پیچیده تر شده و از 12 تیم حاضر در مرحله پلی آف، تنها سه تیم راهی مسابقات جام جهانی در قطر خواهند شد. دومنیکو براردی شرایط فعلی را دشوار توصیف کرد، اما مدعی شد ایتالیا برای حضور در جام جهانی همچنان امیدوار است.

 

1664897

 

دومنیکو براردی گفت: "می دانستیم که آمدن به اینجا و بازی کردن در خانه ایرلند شمالی دشوار است. ما تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی در این زمین انجام دادیم، اما موفق نشدیم دروازه حریف را باز کنیم. اینکه نتوانستیم پیش از این دیدار تکلیف صعود را یکسره کنیم برای ما مایوس کننده است، اما باید آستین‌ها را بالا زده، برای دیدارهای پلی آف در ماه مارچ آماده شویم و بلیت خود را برای شرکت در جام جهانی رزرو کنیم.

 

متاسفانه گاهی اوقات شرایط در فوتبال اینگونه پیش می رود و شانس با شما یار نیست. لحظات سختی را سپری می کنیم، اما روحیه تیمی همانند تابستان و مقطع مسابقات یورو است.

 

ما باید برای بازی های پلی آف در ماه مارچ آماده شده و همه کار ممکن را انجام دهیم تا از این مرحله صعود کنیم. حضور درجام جهانی برای تیم ملی ایتالیا از اهمیت زیادی برخوردار است، پس ما تمام تلاش خود را انجام داده و مطمئن هستم که به جام جهانی خواهیم رسید."

دیدگاه‌ها