کد خبر : 1792382 | 25 آبان 1400 ساعت 13:37 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

روی کین:

کونته منتظر یک هری کین آماده باشد

روی کین، هافبک سابق یونایتد معتقد است سرمربی جدید تاتنهام از وقفه ایجاد شده برای بازی های ملی رضایت دارد.

کونته منتظر یک هری کین آماده باشد

به گزارش "ورزش سه"، پس از ناکامی در انتقال تابستانی به منچسترسیتی، هری کین 28 ساله شروع دشواری را در ترکیب اسپرز در این فصل پشت سر گذاشته و موفق به زدن تنها یک گل در هفته های ابتدایی لیگ برتر شده است. اما اوضاع در ترکیب تیم ملی انگلیس متفاوت است و هری کین در یک هفته گذشته و در دو بازی برای انگلیس هفت گل به ثمر رسانده است. روی کین، کاپیتان سابق منچستریونایتد مدعی شد آنتونیو کونته نیز از این شرایط رضایت داشته و در انتظار بازگشت یک هری کین آماده به اردوی تاتنهام است.

 

1664966

 

روی کین گفت: "حتما آنتونیو کونته از گلزنی های هری کین برای تیم ملی انگلیس در تعطیلات بازی های ملی لذت برده و از عملکرد این بازیکن خوشحال خواهد شد. بسیاری از سرمربی های رده باشگاهی از وقفه بازی های ملی و رفتن ستاره های تیم خود به اردوی تیم ملی برای زمان های طولانی مدت شکایت داشته و این موضوع را مطرح می کنند، البته من خودم این موضوع را در دوران سرمربیگری تجربه کرده‌ام.

 

اما در این مقطع آنتونیو کونته در خانه نشسته و از اوضاع رضایت دارد. عملکرد هری کین در این مدت در تیم ملی انگلیس برای افزایش آمادگی این بازیکن، بهتر از هر تمرینی است که کونته می‌توانست در تاتنهام با هری کین انجام دهد. هری کین در این مدت گل های زیادی به ثمر رسانده و حالا در شرایط خوبی به تاتنهام باز می گردد و در این تیم نیز عملکرد خوبی خواهد داشت."

دیدگاه‌ها