کد خبر : 1792411 | 25 آبان 1400 ساعت 17:23 | 16K بازدید | 3 دیدگاه

شاگردان هانگ صفر امتیازی ماندند؛

تداوم صدرنشینی عربستان با غلبه بر ویتنام

عربستان با کسب پیروزی خارج از خانه مقابل ویتنام، به صدرنشینی خود تداوم بخشید.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی عربستان در گروه دوم دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست در پایان بازی های رفت با 4 برد و یک مساوی و بدون باخت، صدر جدول را مال خود کند.

 

این تیم تنها مساوی دور رفت را مقابل استرالیا در شب پایانی دور رفت کسب کرد تا فاصله سه امتیازی خود با تیم دوم گروه را حفظ کند. شاگردان هروه رنار امروز از ساعت 15:30 در اولین بازی مرحله برگشت در خانه ویتنام به میدان رفتند.

 

 

1665065

 

 

ویتنام که برخلاف عربستان دور رفت را به بدترین شکل ممکن با پنج باخت و بدون امتیاز به پایان رساند، در بازی امروز به دنبال کسب اولین امتیاز بود اما شانس کمی داشت چرا که عربستانی ها به این راحتی ها خیال از دست دادن امتیاز نداشتند؛ آنها با توجه به بازی های سختی که مقابل استرالیا و ژاپن در دور برگشت خواهند داشت، برای حفظ صدرنشینی نیاز به هر سه امتیاز بازی با ویتنام داشتند و با تمام قوا به مصاف این تیم رفتند.

 

صالح الشهری، ستاره خط حمله باشگاه الهلال، در دقیقه 31 روی پاس المولد، گل اول عربستان را وارد دروازه ویتنام کرد تا تیم میهمان با همین یک گل، برنده نیمه اول شود. ویتنام در نیمه دوم با تغییراتی که انجام داد، حالتی تهاجمی به خود گرفته و چند موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کرد اما این عربستان بود که بازهم به گل رسید؛ در دقیقه 77 بازی دروازه ویتنام باز شد که داور بازی پس از بازبینی صحنه، به دلیل خطای بازیکن این تیم گل را مردود اعلام کرد؛ تصمیمی که با شادی هواداران ویتنامی حاضر در ورزشگاه همراه بود.

 

 

1665064

 

 

دقایق پایانی بازی با حملات بی امان تیم ویتنام همراه بود که کار را برای عربستان خیلی سخت کرده بود. میزبان در میان هیاهوی هوادارانش به دنبال باز کردن دروازه حریف بود اما این اتفاق رخ نداد تا این دقایق ملتهب که با چند مورد درگیری بین بازیکنان دو تیم همراه بود به پایان رسیده و عربستان یک بر صفر بازی را ببرد.

 

عربستان با کسب این پیروزی 16 امتیازی شد تا با کسب پنجمین برد خود به صدرنشینی اش در گروه اول تداوم ببخشد. این تیم بهمن ماه سال جاری در بازی های هفتم و هشتم دور گروهی به ترتیب مقابل عمان و ژاپن دیدار خواهد کرد. ویتنام هم با صفر امتیاز به قعرنشینی خود ادامه داد.

 

1665063

دیدگاه‌ها