کد خبر : 1792414 | 25 آبان 1400 ساعت 18:00 | 25.6K بازدید | 1 دیدگاه

آریگو ساکی:

ایتالیا ترسیده و این بهترین اتفاق ممکن است

سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا معتقد است ایتالیا هر زمان ترسیده بهترین نمایش ممکن را داشته است.

ایتالیا ترسیده و این بهترین اتفاق ممکن است

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در گروه C انتخابی جام جهانی منطقه اروپا، تیم ملی ایتالیا که برای صعود باید میزبان خود ایرلندشمالی را در بلفاست شکست می‌داد، در پایان 90 دقیقه تلاش به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد. این نتیجه در حالی رقم خورد که در دیگر بازی این گروه تیم ملی سوئیس با نتیجه 4 بر صفر میهمانش بلغارستان را شکست داد. 

 

 

1665020

 

 

 با این نتیجه ناکامی تاریخی ایتالیا برای کسب پیروزی در خانه ایرلندشمالی تمدید شد. ایتالیایی‌ها که پیش از این یک بار در سال 1958 به خاطر قبول شکست 2 بر یک در بلفاست شانس حضور در جام جهانی را از دست داده بودند، این بار هم به خاطر ناکامی در شکست دادن میزبان بریتانیایی از صعود مستقیم به جام جهانی باز ماندند.

 

ایتالیا اکنون باید در پلی آف به دنبال صعود باشد. آریگو ساکی مربی سابق میلان و تیم ملی ایتالیا که اتزوری را در جام جهانی 1994 به فینال رساند، در مورد ناکامی این تیم در پیروزی بر ایرلند شمالی گفت:« ذهن ها تحلیل رفته بود و بازیکنان با کمی غرور هم برابر ایرلند شمالی قرار گرفتند. تیم در دقایق پایانی بدون هدف و بیهوده حمله می کرد. فداکاری و بخشندگی را به مرور زمان از دست داده ایم و موفقیت از ما دور شده است. این ایتالیای یورو 2020 نیست و با آن فاصله دارد. شور و اشتیاق، درخشش و خوشبینی از ایتالیا فاصله گرفته است.»

 

 

1664901

 

 

ساکی ادامه داد:« این ناکامی جدید، قهرمانی ما در یورو 2020 را تحت الشعاع قرار خواهد داد و اگر نتوانیم به جام جهانی برویم، همه شور و نشاط ناشی از قهرمانی یورو از بین خواهد رفت. الان اما وقت برای پیدا کردن مقصر نداریم و معتقدم زمانی که ترس بر پیکر ایتالیا می افتد، تیم بهتر جواب خواهد داد. این اتفاق مثبتی است و معتقدم در پلی آف بهترین نسخه ایتالیا را خواهیم دید.»

 

دیدگاه‌ها