کد خبر : 1792423 | 25 آبان 1400 ساعت 18:43 | 9.2K بازدید | 10 دیدگاه

نورافکن دوباره در چپ دفاع ایران

مدافع چپ‌پای سپاهان دوباره حضور در ترکیب تیم ملی را تجربه می‌کند.

نورافکن دوباره در چپ دفاع ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی مسابقه امشب مقابل سوریه را از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز می‌کند که نسبت به دیدار اخیرش برابر لبنان سه تغییر در ترکیب ابتدایی خود داشته و در این بین دراگان اسکوچیچ تصمیم به استفاده از امید نورافکن گرفته است.

 

امید نورافکن برخلاف دیدار رفت مقابل سوریه که نیمکت‌نشین بود و حتی به‌عنوان بازیکن تعویضی هم به زمین نیامد، پس از دو مسابقه ملی دوباره حضور در جمع ۱۱ نفره اصلی را در بازی امشب تجربه خواهد کرد.

 

این ملی‌پوش سپاهان پس از حضور ثابت مقابل عراق و امارات، در دیدار برابر کره جنوبی به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و بخاطر دریافت دومین کارت زرد در مرحله مقدماتی جام جهانی محروم شد ودر بازی با لبنان جزو لیست قرار نداشت، اما او امشب دوباره به لیست و ترکیب تیم ملی بازگشته است.

 

نورافکن پس از یک مسابقه دوری از ترکیب و یک هفته محرومیت، در دیدار امشب مقابل تیم ملی سوریه در ترکیب ایران حضور دارد و در سمت چپ خط دفاعی بازی می‌کند.

 

تیم ملی ایران در دو بازی اخیر وحید امیری را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب ابتدایی داشت، اما این بازیکن امشب در خط هجومی بازی خواهد کرد تا نورافکن نیز دوباره به جمع نفرات اصلی برگردد.

دیدگاه‌ها